Casa de modă franceză urmează să lanseze prima sa colecție în această vară, considerând-o neutră din punct de vedere al genului și conștientă din punct de vedere social, realizată din aur de 18 karate din surse etice, „minerale fără conflicte” și pietre prețioase urmăribile.
Faptul că cele 32 de modele vor fi îndrăznețe pare a fi un dat, dacă ultimul spectacol Balmain al directorului de creație Olivier Rousteing pentru primăvara anului 2022 a fost vreo indicație: prezenta zale de lanț de aur mărite pentru a crea topuri sexy, dintre care unul a fost purtat recent de Elle Fanning la Premiile InStyle 2021.
Directorul executiv al Balmain, Jean-Jacques Guével, numește bijuteriile fine o „extensie naturală a universului de lux al lui Balmain”, în timp ce Rousteing observă că „tot ceea ce iese din studioul nostru rămâne fidel spiritului îndrăzneț, incluziv și silueta mereu îndrăzneață a casei – ceea ce o face. Este posibil să recunoaștem rapid un design Balmain.”
Pentru noua afacere, Balmain a spus că se bazează pe expertiza Grupului Adorisa, înființat la Paris anul trecut și condus de fostul CEO al bijuterii De Beers, François Delage.
„Suntem mândri că suntem adevărați parteneri atât ai lui Olivier Rousteing, cât și ai Balmain”, a spus Delage într-un comunicat, explicând rațiunea de a fi a Adorisa. „Ne place să ne considerăm conectori și facilitatori, motiv pentru care am lucrat atât de strâns cu Olivier și echipa sa, folosindu-ne expertiza pentru a ne asigura că atât atitudinea distinctă a casei, cât și viziunea creativă a lui Olivier s-au transpus perfect în prima colecție de bijuterii fine a Balmain. În plus, angajamentele noastre profunde față de sustenabilitate și măiestrie sunt valori pe care Balmain le împărtășește în mod clar.”
Condus de Delage și Albert Bensoussan, anterior CEO al diviziei de ceasuri de lux și bijuterii de la Kering, Adorisa Group „colaborează cu casele de modă pe măsură ce acestea se diversifică în bijuterii fine, sprijinindu-le și îndrumându-le în toate aspectele legate de design, producție, marketing și distribuție”, scrie pe site-ul său.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.