După improbabila și neașteptată colecție capsulă de colaborare cu Pikachu, maison Balmain, condusă de Olivier Rousteing, introduce ceea ce numește un „parteneriat inovator” cu Evian Water, care este o declarație puțin îndrăzneață, având în vedere saturația colaborărilor pe care o trăim.
Designerul și-a imaginat o rochie dramatică și o sticlă împodobită pentru această nouă colaborare.

Casa a spus că această inițiativă de a lucra împreună este „unită de o viziune comună de a visa” la inovațiile viitoare.
Rochia a fost realizată dintr-un material care conține 46% sticle de plastic reciclat de la Evian și va fi prezentată la show-ul Balmain primăvara/vara 2023, miercurea viitoare, 28 septembrie, în cadrul săptămânii modei de la Paris. A doua, o sticlă în ediție limitată care va fi pusă în vânzare în octombrie, este împodobită cu litere aurii, dantelă albastră, motive cu picături și accente baroce.

Pentru designul rochiei, Olivier s-a jucat cu posibilitățile sculpturale ale țesăturii inovatoare Evian (realizată dintr-un monomaterial care face posibilă reciclarea acesteia în sticle) și s-a inspirat din mișcarea hipnotică a apei. Acest lucru l-a determinat să plieze rochia pentru a evidenția strălucirea și drapajul acestei țesături care învăluie corpul ca un vârtej.
Directorul de creație al casei Balmain a mărturisit: „După cum știm cu toții, industria modei trebuie să facă față cu onestitate deficiențelor trecutului și, în sfârșit, să recunoască că nu putem continua să amânăm schimbările așteptate de mult. De aceea am insistat pentru podiumuri incluzive care reflectă realitatea frumuseții lumii noastre și materiale mai sustenabile care respectă nevoia de a păstra această frumusețe incredibilă.”
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.