După improbabila și neașteptată colecție capsulă de colaborare cu Pikachu, maison Balmain, condusă de Olivier Rousteing, introduce ceea ce numește un „parteneriat inovator” cu Evian Water, care este o declarație puțin îndrăzneață, având în vedere saturația colaborărilor pe care o trăim.
Designerul și-a imaginat o rochie dramatică și o sticlă împodobită pentru această nouă colaborare.
Casa a spus că această inițiativă de a lucra împreună este „unită de o viziune comună de a visa” la inovațiile viitoare.
Rochia a fost realizată dintr-un material care conține 46% sticle de plastic reciclat de la Evian și va fi prezentată la show-ul Balmain primăvara/vara 2023, miercurea viitoare, 28 septembrie, în cadrul săptămânii modei de la Paris. A doua, o sticlă în ediție limitată care va fi pusă în vânzare în octombrie, este împodobită cu litere aurii, dantelă albastră, motive cu picături și accente baroce.
Pentru designul rochiei, Olivier s-a jucat cu posibilitățile sculpturale ale țesăturii inovatoare Evian (realizată dintr-un monomaterial care face posibilă reciclarea acesteia în sticle) și s-a inspirat din mișcarea hipnotică a apei. Acest lucru l-a determinat să plieze rochia pentru a evidenția strălucirea și drapajul acestei țesături care învăluie corpul ca un vârtej.
Directorul de creație al casei Balmain a mărturisit: „După cum știm cu toții, industria modei trebuie să facă față cu onestitate deficiențelor trecutului și, în sfârșit, să recunoască că nu putem continua să amânăm schimbările așteptate de mult. De aceea am insistat pentru podiumuri incluzive care reflectă realitatea frumuseții lumii noastre și materiale mai sustenabile care respectă nevoia de a păstra această frumusețe incredibilă.”
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.