Gvasalia a prezentat noi modele piese vestimentare de ploaie marca Crocs, saboți Crocs cu toc înalt și saboți cu platformă pe verde, gri și negru.
Noile stiluri Balenciaga Crocs nu au fost singurele accesorii atrăgătoare din colecția lui Gvasalia pentru primăvara anului 2022. Colecția a continuat, de asemenea, proiectul Hacker dintre Gucci și Balenciaga, unde Demna Gvasalia a prezentat stiluri și modele de geantă de mână Gucci, dar cu logo-urile Gucci „G” schimbate cu un „B.” Proiectul este menit să „exploreze și să pună la îndoială ideile de autenticitate, contrafacere și însușire în industria modei”, potrivit unui comunicat oficial al mărcii Balenciaga.
Stiletto clogs sunt un amestec de stiletto, și anume tocuri înalte și ascuțite, cu iconicul sabot Crocs. Pantofii care vor fi vânduți pe piață în 2022, cel mai probabil pentru circa 1000 de dilari, se numesc Balenciaga Crocs 2.0.
Această formă neobișnuită de pantof a primit diverse reacții de la internauți. Majoritatea cred că forma este prea ciudată. „Ce era în mintea lui Balenciaga și Crocs când au lucrat la această colaborare”, a scris un internaut. „Îmi plac saboții Crocs, dar această colecție Balenciaga x Crocs este ceva de care NU avem nevoie”, a adăugat un altul.
Balenciaga a reinventat celebrii saboți model Crocs prima oară în 2018. La vremea respectivă a creat rumoare online. Fanii saboților și ai brandului s-au îngrămădit să facă precomenzi, epuizând stocurile. Platformele de ”spumă” ale casei de modă s-au vândut cu 850 de dolari.
Nu este prima dată când celebrul brand apelează la strategie transformării unui produs ieftin și comun într-unul de tip ”couture”. În 2017 a lansat pe piață o geantă în valoare de 2,145 $, care arată exact ca Frakta, celebra sacoșă de la Ikea.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.