Se va transforma asta într-un efect Domino, alte mărci din grupul Kering urmând exemplul? Rămâne însă de văzut. Cu toate acestea, Balenciaga nu este singura, deoarece celebrități precum Gigi Hadid, Shonda Rhimes și actrița britanică Jameela Jamil au făcut tot ce era necesar, de îndată ce preluarea Twitter de către Musk s-a actualizat. General Motors, Volkswagen, Pfizer, Dyson și General Mills au părăsit de asemenea platforma.
Balenciaga este primul brand important de modă care a renunțat la Twitter, ceea ce este surprinzător, având în vedere că marca de modă globală a creat mult conținut pe platformă. Directorul de creație Demna a stârnit conversații și dezbateri cu privire la articolele de îmbrăcăminte și colecții cu modele, inclusiv îmbrăcăminte sport supradimensionată, couture sculpturale și piese divizionatoare, cum ar fi genți de gunoi din piele de 1.790 USD și Crocs de 950 USD, per Business of Fashion. Acest tete-a-tete captivant cu fani și urmăritori i-a adus contului Balenciaga 950.000 de urmăritori.
Era Elon Musk a dus la schimbări semnificative, ducând la o moderare mai flexibilă a conținutului pe site. Acest lucru, la rândul său, face dificil pentru agenții de publicitate să evite să fie legați de discursuri instigatoare la ură și dezinformare. Balenciaga poartă torța pentru a nu tolera dictatul lui Elon Musk.
Carmina Vârciu are propria afacere la 21 de ani. Fata cea mare a lui Liviu Vârciu a făcut dezvăluiri despre produsele pe care le comercializează pe rețelele de socializare.
Bianca Drăgușanu a vizitat din nou cabinetul medicului estetician pentru o nouă intervenția la față. Mulțumită de rezultat, ea a postat pe rețelele de socializare totul despre procedura „cat eye”, dar și imagini din timpul intervenției.
Alexia Eram, influencer și fiica celebrului jurnalist Andreea Esca, se bucura de un succes remarcabil în mediul online, construindu-și propria carieră și independență financiară. Ea se numără printre cele mai urmărite personalități de pe rețelele de socializare din România, generând venituri semnificative din campaniile publicitare și prezentările online.
Divorțul dintre Cătălin Bordea și Livia Eftimie a luat prin surprindere pe toată lumea. Cei doi și-au spus adio și au semnat actele de divorț la notar. Criticile nu au întârziat să apară, mai ales că mulți o considerau vinovată de ruptură.
Un Ferrari 250 GTO din 1962 a fost vândut pentru 51,7 milioane de dolari, devenind cea mai scumpă maşină a producătorului italian vândută vreodată la licitaţie.
Cristina Bâtlan și-a amenajat locuința în stil japonez, iar asta spune multe despre aprecierea ei pentru cultura asiatică.
Adele a confirmat căsătoria cu agentul sportiv american, Rich Paul, punând capăt lunilor de speculații despre relația lor.
Şerban Huidu a fost implicat într-un accident rutier în Bucureşti, pe Calea Giulești.
Copiii Andreei Esca și a lui Alexandre Eram au urmat un liceu cu predare în limba franceză în București, apoi au ales să studieze la universități în străinătate. Școala lor în România a fost costisitoare și a avut o programă școlară conformă cu cea franceză.
Designerul Demna Gvasalia de la brandul exclusivist Balenciaga este cunoscut pentru creațiile sale vestimentare de lux, dar și pentru unele prin care pare că își bate joc de amatorii de extravaganțe.
Regal teatral la Sala Rapsodia din capitală în perioada 29 noiembrie – 7 decembrie
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.
Casa Phillips a scos la licitație câteva obiecte care i-au aparținut lui Aisin-Gioro Puyi, ultimul împărat al Chinei. Printre acestea se numără și un ceas Patek Philippe, care a fost adjudecat pentru 6,2 milioane de dolari.
Lamborghini, compania italiană de mașini sport de lux, a donat 1 milion de euro unui fond de ajutor pentru regiunea Emilia-Romagna, unde inundațiile au provocat pagube însemnate și moartea a cel puțin 15 persoane.
Ferrari va dona un milion de euro populaţiei din regiunea Emilia-Romagna, Italia, afectată de inundaţiile devastatoare.