Indexul Lyst este emis de Lyst, o companie de tehnologie de modă și o aplicație de cumpărături premium. Oferă un clasament trimestrial al celor mai populare mărci și produse din modă, bazat pe comportamentul cumpărătorilor. Include vânzări, vizualizări ale produselor, activitate pe rețelele sociale, mențiuni și implicare.
Potrivit The Lyst Index, factorii care au permis Balenciaga să se mențină pe primul loc în T1 2022 au inclus spectacolul Snowstorm toamna/iarna 2022 al directorului de creație Demna Gvasalia la Paris, lansarea noului său flagship londonez pe Bond Street și campania cu Kim Kardashian și Justin Bieber.
Brandul a înregistrat o creștere de 108% în trimestrul curent.
După Balenciaga, în lista celor mai tari mărci din T1 2022, care include 20 de nume, sunt Gucci, Louis Vuitton, Prada și Valentino. În timp ce Gucci a reușit să-și mențină poziția pe locul 2, Louis Vuitton a urcat cu un loc în timp ce Prada a căzut înapoi pe locul 4. Valentino a urcat rapid pe locul 5 de pe locul 11 în ultimul trimestru.
Diesel a avut cel mai mare salt, urcând de pe locul 46 în T4 2021 pe locul 15 în T1 2022. Este prima dată când marca a intrat în indicele principal.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.