La 53 de ani de la închiderea ușilor casei sale de modă, Balenciaga renaște sub conducerea lui Demna Gvasalia, directorul artistic al mărcii, care a dus deja îmbrăcămintea la vârf. „Mai mult de jumătate de secol mai târziu, mi se pare datoria mea creativă față de moștenirea de neegalat a domnului Balenciaga de a reînvia couture-ul din casa lui. Aceasta est fundamentul unei case vechi de un secol”, a declarat designerul georgian.
Pentru că, dacă această colecție de modă este oficial a 50-a a casei, este prima pentru Demna Gvasalia. În saloanele istorice ale casei, de pe bulevardul George V, Anna Wintour, așezată lângă Salma Hayek și soțul ei, François-Henri Pinault (CEO al grupului Kering de care aparține Balenciaga) sunt nerăbdători, la fel ca rapperii Kanye West și Lil Baby, precum și baschetbalistul James Harden.
Eliza Douglas, muza artistă a lui Demna Gvasalia, umblă în tăcere, cu ochelarii pătrați și cu puțin machiaj pe față. Este îmbrăcată într-un costum de lână negru, de culoarea costumului maestrului Cristobal Balenciaga. Este urmată de un bărbat - Demna Gvasalia avertizase că vor exista mai multe figuri masculine - în pantaloni de smoking și o jachetă montată. Din această colecție complet nouă care amestecă codurile străzii și ale sufrageriei, recunoaștem construcțiile maestrului fondator al casei - umeri voluminoși și linii sculpturale - și codurile și compozițiile complet moderne ale lui Demna Gvasalia. Acesta din urmă oferă o nouă atitudine, o nouă eleganță modernă, un haute couture nou.
Mai întâi este acea introducere unică a ținutelor casual, acelor blugi din denim largi, acele tricouri matlasate, acele treninguri și hanorace care au fost traduse în croitorie și par să atârne. Există, de asemenea, țesăturile utilitare și tehnice ale garderobei de astăzi și conceptele informale care au fost transpuse extrem de sofisticat, cum ar fi haine din piele cu centuri care seamănă cu halate de baie din stofă. Fără a uita de paltoanele roșii, verzi sau roz fucsia cu construcții de parka care dau o senzație de noutate absolută.
În cele din urmă, rochia de mireasă este o adaptare a uneia dintre cele mai recente creații ale lui Cristobal Balenciaga prezentate acum cincizeci și patru de ani. În întregime acoperită cu un voal, mireasa pare să reapară din trecut, dar radiază și o frumusețe curentă aproape supranaturală.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.