Miercuri, raportul Lyst Index Q3 pentru 2021 a dezvăluit că Balenciaga este în prezent cea mai tare companie de îmbrăcăminte din lume. Casa de modă pariziană și-a asigurat primul loc după o serie de știri de mare profil care a menținut-o în fruntea topului.
Prima a fost revenirea etichetei la producția haute couture în iulie, prima sa colecție în 53 de ani. La scurt timp după aceea, brandul a anunțat că va colabora cu Kanye West pentru lansarea din august a noului său album Donda. În septembrie, Kim Kardashian a întors capul la Gala Met, când a îmbrăcat un aspect polarizant, complet negru, pe covorul roșu.
Dar Demna Gvasalia, directorul de creație al Balenciaga, nu s-a oprit aici. Luna trecută, marca a lansat articole digitale de la accesorii la îmbrăcăminte pentru jucătorii Fortnite. La Săptămâna Modei de la Paris, brandul a difuzat un episod special din The Simpsons în timpul prezentării sale de modă, îmbrăcând distribuția mult îndrăgitului serial animat.
Gucci a ocupat anterior primul loc pe listă, dar acum se află pe locul secund. Totuși, nu este un motiv de alarmă: se pare că brandul italian a înregistrat o creștere cu 86% a veniturilor față de T2 și o creștere a popularității datorită lansării trailerului pentru House of Gucci, cu Lady Gaga și Adam Driver. Dior a ajuns pe locul trei, după deschiderea noii sale expoziții Christian Dior: Designer of Dreams la Muzeul Brooklyn. Între timp, Prada și Louis Vuitton au ocupat locurile al patrulea și, respectiv, al cincilea pe listă.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.