Balenciaga Hello Kitty Bag este un articol care va fi apreciat în sezonul primăvară/vară, mai ales de femeile cu un simț excentric al modei. Geanta este disponibilă în nuanțe clasice de alb, roz sau negru.
Dacă vă amintiți, gențile Hello Kitty au atras multă atenție atunci când au fost prezentate la Săptămâna Modei de la Paris. Acestea integrează chipul faimoasei pisicuțe create de Juko Shimizu în 1974. Mustățile pisicii au fost înlocuite cu șnururi negre de la încălțările sport fixate pe părțile laterale ale produsului. Celebra fundă roșie a personajului este prezentă și ea, în partea superioară a genții, pentru un plus de farmec.
Balenciaga creează o juxtapunere între lux și personajul de desene animate. Pe lângă geanta Tote mare, colecția Hello Kitty include și un suport pentru telefonul mobil, XXS Tote, XS Camera Bag, precum și o geantă Top Handle în dimensiuni XXS, S și M.
Produsele „Hello Kitty” din Balenciaga sunt deja disponibile în magazinele din întreaga lume dar și online, prețul unei genți fiind de 2.590 de dolari.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.
Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania