Specialistul a declarat că practic, nu există pacienți asimptomatici infectați cu coronavirus „Noi spunem că pacientul este asimptomatic, dar nu există ca el să nu fi avut un puseu febril, o tuse, i-a curs nasul, o răgușeală sau o zi în care i s-a întâmplat să nu fie în formă maximă sau să simtă o stare de oboseală.
Niciunul dintre pacienți, în momentul în care SARS-CoV2 începe să determine modificări în organism, nu merge la fotbal și se simte extraordinar de bine. Nu există pacienți asimptomatici. Există pacienți care dezvoltă o formă ușoară, față de cei care au forme medii sau severe”, a explicat Florin Roșu pentru Hotnews.
Mai mult decât atât, medicul a tras un semnal de alarmă asupra faptului că starea de sănătate a pacienților cu forme ușoare ori medii se poate agrava rapid, în decurs de câteva ore. Astfel, supravegherea pacienților în mediul spitalicesc devine foarte importantă. „Nu este o măsură de pedeapsă, este o măsură prin care încercăm să protejăm populația din punctul de vedere al prevenirii răspândirii virusului și al acordării unei asistențe medicale de calitate.”, spune medicul ATI.
Potrivit medicului ieșean, COVID-19 începe să își facă simțită prezența în ziua a 5-a de la debutul bolii, iar undeva între ziua a 7-a și a 10-a are impactul cel mai important asupra organismului. El mai spune că se așteaptă la o creștere a numărului de cazuri, dar nu își pierde speranța că românii vor acționa responsabil.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
CINE ESTE VALENTIN PETRIȘOR ALIAS ”DINTE” MARTORUL CHEIE ÎN PROCESUL DE DIVORȚ DINTRE ANAMARIA PRODAN ȘI LAURENȚIU REGHECAMPF
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Designerul Alessandro Michele își dezvăluie prima campanie pentru Valentino în calitate de director de creație al brandului. Denumită „Avant Les Débuts”, campania prezintă colecția pentru sezonul primăvară/vară 2025 a labelului italian.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.