Conform acestui raport, elaborat de Conferinţa ONU pentru Comerţ şi Dezvoltare (UNCTAD) şi Organizaţia Mondială a Turismului (UNWTO), vaccinarea împotriva COVID-19 şi certificatele sunt vitale pentru a restabili încrederea în turismul internaţional, care asigură venituri importante pentru multe ţări, în special mici ţări insulare care se bazează pe sectorul turismului pentru locuri de muncă.
În 2020, sosirile de turişti internaţionale au scăzut cu 73%, comparativ cu nivelul din 2019, provocând pierderi de 2.400 miliarde de dolari turismului şi sectoarelor asociate, se arată în raportul citat de Reuters.
"Perspectivele pentru acest an nu sunt mult mai bune. Primele trei luni ale anului au fost din nou proaste, nu am avut prea multe călătorii", a spus Ralf Peters, directorul diviziei de analiză de la UNCTAD. "Există aşteptări referitoare la o anumită revenire în a doua jumătate a anului, cel puţin pentru America de Nord şi Europa într-o anumită măsură", a adăugat Ralf Peters, care a spus că meritul pentru această relansare revine vaccinării, mai scrie Reuters, citat de Agerpres.
În raportul menţionat sunt prezentat trei scenarii pentru 2021, conform cărora sosirile de turişti internaţionali ar urma să scadă cu 63% până la 75% comparativ cu nivelul de dinaintea pandemiei, ceea ce ar urma să genereze pierderi cuprinse între 1.700 şi 2.400 miliarde de dolari.
"În turismul internaţional suntem la nivelul din urmă cu 30 de ani, deci practic ne-am întors în anii 80...Multe locuri de muncă sunt în pericol" a apreciat Zoritsa Urosevic, reprezentantul UNWTO. "Pe termen lung, ne uităm la atingerea cifrelor din 2019 undeva după 2023", a spus Zoritsa Urosevic.
La rândul său, Sandra Carvao, directorul diviziei de analiză a pieţei de la UNWTO, va avea loc o "revenire foarte diversă", care va varia de la o regiune la alta şi de la o ţară la alta. În acest context, certificatul digital care ar urma să fie introdus joi de Uniunea Europeană reprezintă singura încercare de armonizare regională lansată până acum.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.