Clienții care au plătit milioane de dolari pentru o hipermașină care pompează adrenalină nu vor fi cu adevărat deranjați de costul mare de întreținere. Cu toate acestea, dacă este de crezut un pretins grafic al programului de service al lui Valkyrie, întreținerea bolidului de 1.139 CP va fi revoltător de costisitoare.
Presupusul buletin de serviciu care a fost încărcat pe Facebook de o pagină numită The Automobilist susține că va costa aproape jumătate de milion de dolari pentru deservirea Valkyrie în decurs de doar trei ani.

Dacă se zvonește graficul de întreținere periodică, primul service vine la 600 de mile sau 6 luni (oricare survine primul), care va costa proprietarul 25.000 de lire sterline (aproximativ 33.000 de dolari). Următorul este serviciul de la 12 luni sau 3100 de mile, care îl va costa pe proprietar 85.000 de lire sterline (aproximativ 111.000 de dolari). Dar nu este încă la fel de scump ca al treilea serviciu programat la 6.200 de mile (sau 24 de luni), unde proprietarii Valkyrie vor fi taxați cu 150.000 de lire sterline (aproximativ 196.000 de dolari). Rețineți că toate aceste prețuri sunt fără taxe.
Ultimul serviciu programat este la 9.300 de mile (sau 36 de luni), iar compania va percepe încă 95.000 de lire sterline (aproximativ 124.000 de dolari), ducând totalul la 464.000 de dolari. Doar pentru a-i da un context, acei bani ar fi suficienți pentru a cumpăra un Porsche 911 GT3 RS și pentru a acoperi costurile de service timp de 3 ani.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Palatul Știrbei, situat pe Calea Victoriei 107, transformat în cel mai de lux mall din București, a intrat în spiritul sărbătorilor duminică seară, unde a avut loc un eveniment cu totul special.
DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.