Printre pasionații de scotch, Bowmore nu are nevoie de prezentare. Sukhinder Singh, fondatorul Whisky Exchange și proprietarul uneia dintre cele mai valoroase colecții de single-malt din lume, a proclamat odată că „whisky-urile Bowmore distilate în anii 1960 sunt unele dintre cele mai bune produse vreodată”.
Limitat la doar 100 de sticle, noul ARC-52 este un astfel de exemplu; reprezintă cea mai recentă colaborare dintre distileria veche de aproape 250 de ani și Aston Martin Lagonda, furnizorul unora dintre cele mai frumoase automobile din lume.
Distilat în 1968, whisky-ul care avea să devină ARC-52 a fost împărțit în două tipuri de butoaie, un Hogshead de stejar american și un Butt mai mare din stejar european, unde băutura avea să se odihnească timp de peste jumătate de secol într-una dintre cele mai vechi distilerii din Islay.
Și ce sticlă: într-o lume cu băuturi spirtoase rare, inundată de ambalaje exagerate, ARC-52 este exemplul unic în care vasul este la fel de demn de contemplat ca și lichidul pe care îl conține.
Spre deosebire de colaborarea tipică de lux din automobile – fie că este vorba despre un ceas elvețian, un bagaj de marcă sau o reședință strălucitoare din Miami, această carafă elegantă reprezintă designul la vârful modernității, un obiect de artă care evocă o sculptură Anish Kapoor.
Conceput printr-o combinație de proiectare asistată de computer, imprimare 3D și modelare cu argilă, sticla a avut nevoie de maeștri suflanți de sticlă pentru a avea această formă. Vine chiar și cu un deschizător magnetic pentru a elibera partea superioară din aluminiu, similar modului în care un Aston Martin se deschide din cheie.
Dacă ai reproiecta o sticlă de băuturi spirtoase pentru epoca modernă, nu ai încorpora un lacăt invizibil, de înaltă tehnologie, pentru a-ți proteja whisky-ul de 75.000 USD?
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Relațiile din cadrul familiei regale britanice au fost întotdeauna subiect de mare interes pentru public, dar și pentru presă.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.
După ce a creat un brand inestimabil de prețios în automobile, Mercedes-Benz se extinde în lumea imobiliară cu un nou brand numit Mercedes-Benz Places.