Cuplul a listat casa de oaspeți de la locuința lor pe Airbnb, iar un grup norocos de patru persoane se poate bucura de priveliștea oceanului și de facilitățile oferite, fără niciun cost (cu excepția deplasării spre și dinspre casă). Cu acces la plajă și cu Munții Santa Ynez prin apropiere, căsuța vă oferă o experiență de viață demnă de un star.
La sosirea la destinație, sâmbătă, 19 august, Kutcher și Kunis vor fi acolo pentru a vă întâmpina și a se asigura că sunteți pregătiți pentru cazare. Mesele și gustările vor fi asigurate, iar printre activități se numără relaxarea pe nisip, drumeții pe traseele din apropiere, vizitarea magazinelor și restaurantelor din oraș și jocuri de societate de care se bucură cuplul și copiii lor în timpul lor liber.
Casa de oaspeți cu trei dormitoare și o baie este dotată cu articole de bază, precum prosoape, lenjerie de pat și săpun, însă va trebui să vă luați propriul șampon și uscător de păr. Două dintre dormitoare au paturi suprapuse, în timp ce celălalt oferă un spațiu ceva mai mare. Există o mică bucătărie și un grătar pe terasă pentru gătit în aer liber, precum și o cadă cu hidromasaj cu vedere la mare.
Locuința lui Ashton Kutcher și Mila Kunis seamănă mai mult cu reședința din Montauk a lui Berkus și Brent, dar oferă o marcă specifică de rafinament californian care va fi pe placul tuturor.
În timp ce oaspeții își vor putea rezerva un sejur la casa Kutcher-Kunis fără a plăti cazarea, Airbnb va face o donație către Thorn în onoarea parteneriatului său cu cuplul. Organizația, care a fost co-fondată de Kutcher și Demi Moore în 2012, lucrează pentru a folosi tehnologia în vederea combaterii traficului sexual de copii și a abuzului sexual asupra copiilor. De la înființarea sa, a colaborat cu peste 5.000 de donatori și peste 70 de organizații non-profit și companii partenere pentru a-și atinge obiectivele.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.