Sculptorul Omer Arbel, în vârstă de 44 de ani, care, atunci când nu este ocupat cu proiectele sale personale, este creierul din spatele produselor de iluminat Bocci.
Este cunoscut pentru munca sa în cercetarea materialelor, proiectarea iluminatului ambiental, designul caselor și ca cofondator al Bocci, o companie canadiană de producție și proiectare.
Arbel a adus chimiști pentru a reformula substanța și a stăpâni suflanții de sticlă pentru a o forma. Apoi a făcut spectacol: turnând rapid un aliaj de cupru topit în vasul nou format, a făcut metalul să se spele în recipientul său încă fierbinte.
Când ambele materiale se întăresc, sticla se fisurează și conținutul său chimic modificat o determină să se desprindă de aliaj, lăsând în urmă un val de metal înghețat, prins într-o sticlă care nu mai există.
„Am vrut ca aceste piese să fie, pe cât posibil, o reflectare pură a unei reacții chimice”, spune Arbel. „Materialele sunt artistul aici.”
Și reacționează. Deoarece o parte a cuprului este expusă la sticlă în proces și cealaltă la aer liber, jumătate din produsul final se oxidează, în timp ce cealaltă nu. Primul este neted, în timp ce cel din urmă devine negru, aproape ca cărbunele.
Designerul a folosit de mult timp substanțe în moduri neașteptate: beton care seamănă cu o felie de ciot de copac, aluminiu în formă de brațe ale unui candelabru și pliuri din țesătură care înlocuiesc perna scaunului
Această ultimă serie de vase din aliaj de cupru, numită 113 deoarece, ei bine, este a 113-a idee a lui Omer Arbel, a fost prezentată la Galeria Carwan din Atena, Grecia, la începutul lunii noiembrie.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.