Dezvoltată prin prisma directorului de creație Giovanna Engelbert, campania apelează la Mert și Marcus, regii modei, pentru a surprinde ambasadoarea globală a brandului și cântăreața premiată cu Grammy.
Artista, care celebrează începutul sărbătorilor, este fotografiată intrând într-un club de noapte care reflectă universul Swarovski în toată strălucirea și farmecul său. Fiecare invitat ajunge accesorizat cu bijuterii Swarovski și piese couture, campania reunind cei mai strălucitori petrecăreți din lume.
Grande însăși apare purtând piese radiante din colecțiile „Millenia” și „Matrix Crash”, având și un look couture creat de Engelbert.
„Celebrarea la Party of Dreams, înconjurată de cei mai cool și mai efervescenți invitați accesorizați cu bijuterii Swarovski, a fost o experiență de neuitat. Îmi place cum campania surprinde spiritul festiv, iar stilul dinamic al videoclipului muzical al peliculei aduce totul laolaltă. Energia de pe platou a fost contagioasă – ne-am distrat foarte mult dansând, astfel încât nimeni nu a vrut să plece acasă! Este minunat să aducem puțină bucurie și strălucire în acest sezon de sărbători și sunt încântată să continui această călătorie cu Swarovski”, a spus artista într-un comunicat de presă.
Descoperiți campania Arianei Grande pentru Swarovski și accesați site-ul brandului pentru o perspectivă mai atentă asupra colecției de sărbători.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
CINE ESTE VALENTIN PETRIȘOR ALIAS ”DINTE” MARTORUL CHEIE ÎN PROCESUL DE DIVORȚ DINTRE ANAMARIA PRODAN ȘI LAURENȚIU REGHECAMPF
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.