Dezvoltată prin prisma directorului de creație Giovanna Engelbert, campania apelează la Mert și Marcus, regii modei, pentru a surprinde ambasadoarea globală a brandului și cântăreața premiată cu Grammy.
Artista, care celebrează începutul sărbătorilor, este fotografiată intrând într-un club de noapte care reflectă universul Swarovski în toată strălucirea și farmecul său. Fiecare invitat ajunge accesorizat cu bijuterii Swarovski și piese couture, campania reunind cei mai strălucitori petrecăreți din lume.
Grande însăși apare purtând piese radiante din colecțiile „Millenia” și „Matrix Crash”, având și un look couture creat de Engelbert.
„Celebrarea la Party of Dreams, înconjurată de cei mai cool și mai efervescenți invitați accesorizați cu bijuterii Swarovski, a fost o experiență de neuitat. Îmi place cum campania surprinde spiritul festiv, iar stilul dinamic al videoclipului muzical al peliculei aduce totul laolaltă. Energia de pe platou a fost contagioasă – ne-am distrat foarte mult dansând, astfel încât nimeni nu a vrut să plece acasă! Este minunat să aducem puțină bucurie și strălucire în acest sezon de sărbători și sunt încântată să continui această călătorie cu Swarovski”, a spus artista într-un comunicat de presă.
Descoperiți campania Arianei Grande pentru Swarovski și accesați site-ul brandului pentru o perspectivă mai atentă asupra colecției de sărbători.
După două decenii la cârma Casei pe care au fondat-o, mințile creative din spatele Proenza Schouler își anunță plecarea. O tranziție care marchează sfârșitul unei ere, dar și zorii noilor oportunități.
Flora Năstase, cunoscută ca “Regina Blănurilor”, a deținut, la un moment dat, un adevărat imperiu. A muncit pe brânci pentru a strânge bani și a creat haine de blană încă din comunism.
Casa de modă Christian Lacroix a fost cumpărată de compania spaniolă STL, extinzându-și astfel portofoliul în industria modei de lux.
Brandul Y/Project a anunțat că își încetează oficial activitatea. „După 14 ani fructuoși, Y/Project a luat decizia dificilă de a își suspenda operarea”, spune statementul publicat de casa de modă pariziană pe site-ul lor și pe canalele de social media.
Rolls-Royce a contabilizat investiții de peste 300 de milioane de lire sterline pentru Home of Rolls-Royce la Goodwood.
Industria cosmetică din Asia a devenit un reper global datorită tendințelor inovatoare, ingredientelor tradiționale și tehnologiilor de ultimă oră.
Originalul brand de design MÜÜSKA, cu sediul în Ungaria, a lansat Millions & Billions, o colecție luxoasă de tapet, perne decorative și fotolii.
Războiul ascuns dintre Mihaela Rădulescu și Teo Trandafir a ieșit la iveală cu jigniri și săgeți usturătoare între cele două vedete.
Pentru a onora câștigătorii și prezentatorii de la cea de-a 82-a ediție a Globurilor de Aur, publicația Robb Report a organizat cea mai luxoasă geantă cadou din lume, cu peste 25 de produse și experiențe în valoare totală de 1 milion de dolari, dublând valoarea de anul trecut.
Când este greșit, se poate anula. Dar când este excelent, trebuie să refaci.
De sărbători, Schiaparelli dezvăluie o colecție-capsulă în ediție limitată, care sărbătorește eleganța de seară cu creații îndrăznețe, couture.
După cinci ani de absență, Simon Porte Jacquemus revine în calendarul oficial al Săptămânii Modei masculine de la Paris. Un eveniment așteptat cu nerăbdare de lumea modei.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Bottega Veneta a lansat o colecție de cinci parfumuri inspirate de Veneția, orașul de origine al brandului. Aceasta este prima lansare de parfum a labelului italian sub direcția lui Matthieu Blazy, director de creație al casei de modă italiene.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.