Giovanna Engelbert, Global Creative Director al Swarovski, continuă să ne surprindă cu vești neașteptate. De data aceasta, casa istorică a cristalului austriac a făcut un anunț: Ariana Grande, icoană și activistă mondială a muzicii pop, va fi noua imagine a mărcii.
Ariana Grande a dezvăluit: „Este o onoare să reprezint o casă care împărtășește pasiunea mea pentru creativitate și exprimare personală.” Cântăreața, mereu dornică să încalce tabuuri, este dornică să poată porni pe această nouă cale și să răspândească un mesaj care să inspire pe toată lumea să-și prețuiască unicitatea într-un mod (evident) sclipitor.
Colaborarea dintre Swarovski și Ariana Grande se va concretiza într-o campanie dedicată sezonului sărbătorilor 2024, promițând să unească moda și arta într-un dialog creativ fără precedent. Giovanna Engelbert subliniază că energia pozitivă și carisma Arianei sunt în perfectă armonie cu esența mărcii: „Swarovski aduce bucurie lumii și abia aștept să văd cum se dezvoltă acest parteneriat”, a spus ea.
Într-adevăr, această sinergie incredibilă dintre Swarovski și Ariana reprezintă o uniune perfectă: pe de o parte, inovația și tradiția unei case istorice; pe de altă parte, prospețimea și autenticitatea unui artist global. „Ariana este o artistă genială a cărei creativitate strălucește prin cântecele, interpretările vocale și stilul ei personal”, conchide Engelbert.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
CINE ESTE VALENTIN PETRIȘOR ALIAS ”DINTE” MARTORUL CHEIE ÎN PROCESUL DE DIVORȚ DINTRE ANAMARIA PRODAN ȘI LAURENȚIU REGHECAMPF
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.