Totul pare să-i meargă grozav. La 28 de ani, Ariana Grande - care s-a căsătorit recent cu agentul imobiliar Dalton Gomez - are deja o carieră de vis. Cu toate acestea, după muzică, acum dorește să cucerească și industria de beauty creându-și propria linie de cosmetice.
În urma multor speculații cu privire la numele ei de marcă (God is a Woman era pe buzele tuturor), a fost dezvăluit în cele din urmă pe Instagram: rem beauty. Titlul original al uneia dintre melodiile ei, REM - acronim pentru Rapid Eye Movement sleep - care face parte din cel de-al patrulea album al artistei, „Sweetener”, lansat în 2018.
Pe Instagram, Ariana tocmai a dezvăluit prima ei colecție „Ultraviolet” care include o gamă largă de produse precum rujuri, farduri de pleoape, rimel, mini palete, glosuri cu sclipici dar și eyeliner, precum și genele false, ideale pentru obținerea ochilor de pisică.
Colecția sa se vinde într-un ambalaj metalic, sobru și elegant. Într-adevăr, cântăreața susține pentru Seventeen că „și-a dorit ceva care să arate ca o recuzită Star Trek sau Black Mirror”. Inspirându-se din mașinile Tesla și din designul Apple, Grande nu și-a dorit ca noua ei colecție să arate ca o colecție de machiaj în niciun fel, ci doar elemente de recuzită din filme SF. Produsele vor fi dispinibile din 12 noiembrie.
Sunt nu mai puțin de 7 parfumuri pe care Ariana Grande le-a lansat din 2015 sub numele de Cloud, REM, Thank U Next, Sweet Like Candy, Ari, Moonlight și God Is A Woman. Deja familiarizată cu acest domeniu, s-ar părea că artista caută să-și extindă gama de produse și să se afirme mai mult în industria frumuseții.
Rihanna și A$AP Rocky au sărbătorit în weekend „Ziua Mamei” și l-au serbat și pe fiul lor mai mare, care a împlinit 2 ani.
Adelina Pestrițu și-a cumpărat o mașină nouă. Într-un clip postat pe rețelele de socializare, fosta prezentatoare de televiziune le-a arătat fanilor ei noul bolid, care valorează peste 200.000 de euro.
Viviana Sposub și-a luat, recent, fanii prin surprindere, atunci când a apărut în rochie de mireasă.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.