Totul pare să-i meargă grozav. La 28 de ani, Ariana Grande - care s-a căsătorit recent cu agentul imobiliar Dalton Gomez - are deja o carieră de vis. Cu toate acestea, după muzică, acum dorește să cucerească și industria de beauty creându-și propria linie de cosmetice.
În urma multor speculații cu privire la numele ei de marcă (God is a Woman era pe buzele tuturor), a fost dezvăluit în cele din urmă pe Instagram: rem beauty. Titlul original al uneia dintre melodiile ei, REM - acronim pentru Rapid Eye Movement sleep - care face parte din cel de-al patrulea album al artistei, „Sweetener”, lansat în 2018.
Pe Instagram, Ariana tocmai a dezvăluit prima ei colecție „Ultraviolet” care include o gamă largă de produse precum rujuri, farduri de pleoape, rimel, mini palete, glosuri cu sclipici dar și eyeliner, precum și genele false, ideale pentru obținerea ochilor de pisică.
Colecția sa se vinde într-un ambalaj metalic, sobru și elegant. Într-adevăr, cântăreața susține pentru Seventeen că „și-a dorit ceva care să arate ca o recuzită Star Trek sau Black Mirror”. Inspirându-se din mașinile Tesla și din designul Apple, Grande nu și-a dorit ca noua ei colecție să arate ca o colecție de machiaj în niciun fel, ci doar elemente de recuzită din filme SF. Produsele vor fi dispinibile din 12 noiembrie.
Sunt nu mai puțin de 7 parfumuri pe care Ariana Grande le-a lansat din 2015 sub numele de Cloud, REM, Thank U Next, Sweet Like Candy, Ari, Moonlight și God Is A Woman. Deja familiarizată cu acest domeniu, s-ar părea că artista caută să-și extindă gama de produse și să se afirme mai mult în industria frumuseții.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Louis Vuitton a prezentat Fantasmagory, cel mai recent parfum din colecția Les Extraits, care marchează o evoluție semnificativă în universul parfumurilor de lux.
Jean Paul Gaultier vine astăzi cu o creație ce depășește granițele convenționalului, un elixir incandescent care transformă orice femeie într-o zeiță modernă: Gaultier Divine Elixir.
Kering a lansat o nouă colecție de parfumuri pentru brandul italian de modă Bottega Veneta, numită Mezzanotte.
Céline Dion este starul campaniei pentru sărbători a brandului de cosmetice Charlotte Tilbury.
Balenciaga se pregătește de noi începuturi – pe 4 octombrie, designerul Pierpaolo Piccioli își va dezvălui colecția de debut în calitate de director de creație al casei de modă franceze.