Cine și-ar fi putut imagina un parc tematic plutitor de 150.000 de metri pătrați pe o platformă petrolieră? Acesta va avea hoteluri, restaurante și experiennțe montane palpitante, se vor putea practica sporturi extreme și vor exista și tobogane acvatice. Numit potrivit „The Rig”, acest proiect mamut va include trei hoteluri, un total de 11 restaurante, mai multe piscine, o roată Ferris care va fi cireasa de pe tort și plimbări deasupra strălucitorului Golf Persic.
Fondul de investiții publice (PIF) din Arabia Saudită va finanța acest parc tematic extrem de unic cu 415 milioane de dolari. Va contribui semnificativ la strategia 2030 a Arabiei Saudite de a deveni o destinație turistică semnificativă. În mod uimitor, toate cele trei hoteluri și restaurante cu 800 de camere vor fi conectate prin pasarele pentru a profita la maximum de locație.
Se va ține cont de pasagerii bogați și se vor oferi servicii de lux de primă clasă, cum ar fi sosirea cu elicopterul și un port de iahturi cu 50 de locuri. „Acest proiect este o atracție turistică unică, așteptată să atragă turiști din întreaga lume. Rig va prezenta mai multe atracții turistice, inclusiv trei hoteluri, restaurante, heliporturi și o serie de activități de aventură, inclusiv sporturi extreme”, potrivit Dailymail.
În timp ce Arabia Saudită este vizitată de milioane de turiști în fiecare an, își propune să se reinventeze ca destinație turistică, atrăgând 100 de milioane de turiști în fiecare an până în 2030. Mai multe proiecte urmează să devină realitate. În primul rând, Arabia Saudită construiește un aeroport futurist și ultra-luxos inspirat de deșert.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.