AQUA Carpatica, brandul care a redefinit puritatea și a demonstrat că apa are gust, lansează acum o nouă băutură: AQUA Carpatica Flavours – apă minerală naturală carbogazoasă, cu suc de fructe și un strop de sirop de agave. Și nu oricum, ci cu spatele. Pentru că este mai corectă descrierea de pe spatele dozei, decât încadrarea în categoria comercială de pe față.
Potrivit surselor AQUA Carpatica, noul produs se lansează cu spatele, „pentru că descrierea de pe față nu ne reprezintă pe deplin, ba chiar ne face un deserviciu. În România nu există categoria de apă minerală naturală fructată. Legal, AQUA Carpatica Flavours nu are unde să stea decât la băuturi răcoritoare carbogazoase, denumirea de pe față a produsului. De aceea am hotărât să ne lansăm cu spatele, pentru că e mai bine să citiți întâi ingredientele. Cu ele ne mândrim și aceasta este combinația care ne reprezintă în fața consumatorului nostru exigent”.
„Este probabil cea mai curată băutură carbogazoasă de pe piață, din ingrediente naturale, și totuși nu există nicio categorie în care poate fi, legal, plasată”, spune Valentina Vesler, Head of PR & Communication AQUA Carpatica.
Nu este prima dată când AQUA Carpatica, cunoscută pentru izvoarele sale extraordinare și pentru exigența în selecția celor mai bune ingrediente pentru fiecare produs din portofoliu, vorbește despre importanța atenției pentru informația de pe etichete. Încă de la lansare, a fost brandul care a dezbătut valoarea nitraților și adevărul etichetelor. Ca orice alt produs AQUA Carpatica, noua băutură cu apă minerală naturală carbogazoasă, suc de fructe și sirop de agave respectă aceleași standarde de calitate și totuși este pusă în categoria băuturilor răcoritoare carbogazoase care, la noi, este asociată cu sucurile.
„Din orice unghi privești, etichete incorecte, neadevărate, incomplete și etichetările greșite sunt dăunătoare. Atât produselor, cât și oamenilor li se face un deserviciu atunci când se emit judecăți de valoare eronate. Iar acum suntem puși în aceeași situație. Puritatea, calitatea excepțională și grija față de consumator sunt preocuparea noastră de bază de peste 13 ani. AQUA Flavours întrunește toate aceste principii de dezvoltare de produs pentru că are în compoziție minimum de sirop de agave și un strop de suc de fructe. Așa că ne disociem de categoria băuturilor carbogazoase, pentru că nu ne reprezintă”, explică Jean Valvis, fondatorul AQUA Carpatica.
AQUA Carpatica Flavours a apărut pe piață în patru combinații răcoritoare, la doză de 330ml: Lămâie Verde și Mentă, Zmeură, Căpșună și Soc și Piersică și Mango.
În ultimii ani, AQUA Carpatica a înregistrat o creștere semnificativă, devenind unul dintre cei mai consacrați lideri de piață.
Dezvoltarea portofoliului a continuat și astfel a fost introdusă o nouă gamă, AQUA Carpatica Flavours, o apă minerală naturală ce are în compoziția sa arome naturale (certificate).
AQUA Carpatica Flavours a câștigat votul de încredere al consumatorilor primind distincția Votat Produsul Anului 2023 în categoria aferentă.
Votat Produsul Anului este un concept internaţional care premiază produsele inovative, activând în prezent în 47 de ţări. În România, marca “Votat Produsul Anului®” este înregistrată la OSIM din 2008, se află la a paisprezecea ediţie şi este reprezentată de către compania POY Bucharest SRL.
Studiul de piaţă din 2023 a fost realizat online, pe 45 de categorii, de Exact Business Solutions, pe un eșantion total de 8227 respondenți din mediul urban, utilizatori de internet, între 18-65 de ani, reprezentativ la nivel urban.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
CINE ESTE VALENTIN PETRIȘOR ALIAS ”DINTE” MARTORUL CHEIE ÎN PROCESUL DE DIVORȚ DINTRE ANAMARIA PRODAN ȘI LAURENȚIU REGHECAMPF
Acțiunile casei franceze de design de lux Hermes au crescut la un nivel record la 9 februarie 2024, după ce marca, fondată în 1837, și-a depășit rivalii la sfârșitul anului 2023.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.