AQUA Carpatica, brandul care a redefinit puritatea și a demonstrat că apa are gust, lansează acum o nouă băutură: AQUA Carpatica Flavours – apă minerală naturală carbogazoasă, cu suc de fructe și un strop de sirop de agave. Și nu oricum, ci cu spatele. Pentru că este mai corectă descrierea de pe spatele dozei, decât încadrarea în categoria comercială de pe față.
Potrivit surselor AQUA Carpatica, noul produs se lansează cu spatele, „pentru că descrierea de pe față nu ne reprezintă pe deplin, ba chiar ne face un deserviciu. În România nu există categoria de apă minerală naturală fructată. Legal, AQUA Carpatica Flavours nu are unde să stea decât la băuturi răcoritoare carbogazoase, denumirea de pe față a produsului. De aceea am hotărât să ne lansăm cu spatele, pentru că e mai bine să citiți întâi ingredientele. Cu ele ne mândrim și aceasta este combinația care ne reprezintă în fața consumatorului nostru exigent”.
„Este probabil cea mai curată băutură carbogazoasă de pe piață, din ingrediente naturale, și totuși nu există nicio categorie în care poate fi, legal, plasată”, spune Valentina Vesler, Head of PR & Communication AQUA Carpatica.
Nu este prima dată când AQUA Carpatica, cunoscută pentru izvoarele sale extraordinare și pentru exigența în selecția celor mai bune ingrediente pentru fiecare produs din portofoliu, vorbește despre importanța atenției pentru informația de pe etichete. Încă de la lansare, a fost brandul care a dezbătut valoarea nitraților și adevărul etichetelor. Ca orice alt produs AQUA Carpatica, noua băutură cu apă minerală naturală carbogazoasă, suc de fructe și sirop de agave respectă aceleași standarde de calitate și totuși este pusă în categoria băuturilor răcoritoare carbogazoase care, la noi, este asociată cu sucurile.
„Din orice unghi privești, etichete incorecte, neadevărate, incomplete și etichetările greșite sunt dăunătoare. Atât produselor, cât și oamenilor li se face un deserviciu atunci când se emit judecăți de valoare eronate. Iar acum suntem puși în aceeași situație. Puritatea, calitatea excepțională și grija față de consumator sunt preocuparea noastră de bază de peste 13 ani. AQUA Flavours întrunește toate aceste principii de dezvoltare de produs pentru că are în compoziție minimum de sirop de agave și un strop de suc de fructe. Așa că ne disociem de categoria băuturilor carbogazoase, pentru că nu ne reprezintă”, explică Jean Valvis, fondatorul AQUA Carpatica.
AQUA Carpatica Flavours a apărut pe piață în patru combinații răcoritoare, la doză de 330ml: Lămâie Verde și Mentă, Zmeură, Căpșună și Soc și Piersică și Mango.
În ultimii ani, AQUA Carpatica a înregistrat o creștere semnificativă, devenind unul dintre cei mai consacrați lideri de piață.
Dezvoltarea portofoliului a continuat și astfel a fost introdusă o nouă gamă, AQUA Carpatica Flavours, o apă minerală naturală ce are în compoziția sa arome naturale (certificate).
AQUA Carpatica Flavours a câștigat votul de încredere al consumatorilor primind distincția Votat Produsul Anului 2023 în categoria aferentă.
Votat Produsul Anului este un concept internaţional care premiază produsele inovative, activând în prezent în 47 de ţări. În România, marca “Votat Produsul Anului®” este înregistrată la OSIM din 2008, se află la a paisprezecea ediţie şi este reprezentată de către compania POY Bucharest SRL.
Studiul de piaţă din 2023 a fost realizat online, pe 45 de categorii, de Exact Business Solutions, pe un eșantion total de 8227 respondenți din mediul urban, utilizatori de internet, între 18-65 de ani, reprezentativ la nivel urban.
Cher este acuzată de angajarea a patru bărbați pentru a răpi fiul său, Elijah Blue Allman, dintr-un hotel din New York.
Rolls-Royce-urile pot fi construite în Marea Britanie, dar inspirația pentru cel puțin un exemplu vine din Italia.
Trojena a prințului moștenitor MBS, stațiunea de schi futuristă din deșert, se conturează într-o destinație promițătoare și cu o viteză vertiginoasă. După Chedi Trojena, Neom va primi nu una, ci două proprietăți hoteliere de lux de la Marriott International, Inc. - primul W Hotel din Arabia Saudită și o proprietate JW Marriott.
Shakira riscă un al doilea proces în Spania, după ce a fost acuzată că ar datora autorităţilor fiscale de la Madrid aproape 6,7 milioane de euro, informează DPA.
Simone Rocha va fi următorul designer care va crea spectacolul Haute Couture al lui Jean Paul Gaultier, care va fi prezentat la Paris în ianuarie 2024.
Gândiți-vă la cel mai excepțional brand în materie de bagaje de lux, apoi cel mai emblematic atunci când vorbim de bijuterii. Împreună, RIMOWA și Tiffany & Co. dezvăluie o colecție de călătorii unică și de ultimă oră, cu trei piese iconice.
După numeroase zvonuri de la Taylor Swift la Bad Bunny, s-a confirmat că Usher va fi principalul artist care va cânta în pauză la Super Bowl din 2024.
Un parteneriat între grupul de lux Majestas, ceasornicarul Jacob & Co. și Primavera Investments este programat să întreacă râvnitul card negru American Express Centurion.
Într-o colaborare inedită de acest fel, brandul italian de lux Dolce & Gabbana și renumita companie de stil de viață pentru gameri Razer și-au unit mâinile.
Faimoasa vilă de la Lacul Como, pe care actorul american George Clooney o deține de 21 de ani, este scoasă la vânzare. Prețul său de vânzare ar putea fi de zece ori mai mare, comparativ cu cel de cumpărare, din 2002.
Premieră în România: Concert „DISNEY 100” pe 2 noiembrie la Sala Palatului
Spune-mi dacă ai mai auzit-o pe asta: Tiger Woods și Justin Timberlake intră într-un bar...
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.
Casa Phillips a scos la licitație câteva obiecte care i-au aparținut lui Aisin-Gioro Puyi, ultimul împărat al Chinei. Printre acestea se numără și un ceas Patek Philippe, care a fost adjudecat pentru 6,2 milioane de dolari.
Lamborghini, compania italiană de mașini sport de lux, a donat 1 milion de euro unui fond de ajutor pentru regiunea Emilia-Romagna, unde inundațiile au provocat pagube însemnate și moartea a cel puțin 15 persoane.
Ferrari va dona un milion de euro populaţiei din regiunea Emilia-Romagna, Italia, afectată de inundaţiile devastatoare.