AQUA Carpatica, brandul care a redefinit puritatea și a demonstrat că apa are gust, lansează acum o nouă băutură: AQUA Carpatica Flavours – apă minerală naturală carbogazoasă, cu suc de fructe și un strop de sirop de agave. Și nu oricum, ci cu spatele. Pentru că este mai corectă descrierea de pe spatele dozei, decât încadrarea în categoria comercială de pe față.
Potrivit surselor AQUA Carpatica, noul produs se lansează cu spatele, „pentru că descrierea de pe față nu ne reprezintă pe deplin, ba chiar ne face un deserviciu. În România nu există categoria de apă minerală naturală fructată. Legal, AQUA Carpatica Flavours nu are unde să stea decât la băuturi răcoritoare carbogazoase, denumirea de pe față a produsului. De aceea am hotărât să ne lansăm cu spatele, pentru că e mai bine să citiți întâi ingredientele. Cu ele ne mândrim și aceasta este combinația care ne reprezintă în fața consumatorului nostru exigent”.
„Este probabil cea mai curată băutură carbogazoasă de pe piață, din ingrediente naturale, și totuși nu există nicio categorie în care poate fi, legal, plasată”, spune Valentina Vesler, Head of PR & Communication AQUA Carpatica.
Nu este prima dată când AQUA Carpatica, cunoscută pentru izvoarele sale extraordinare și pentru exigența în selecția celor mai bune ingrediente pentru fiecare produs din portofoliu, vorbește despre importanța atenției pentru informația de pe etichete. Încă de la lansare, a fost brandul care a dezbătut valoarea nitraților și adevărul etichetelor. Ca orice alt produs AQUA Carpatica, noua băutură cu apă minerală naturală carbogazoasă, suc de fructe și sirop de agave respectă aceleași standarde de calitate și totuși este pusă în categoria băuturilor răcoritoare carbogazoase care, la noi, este asociată cu sucurile.
„Din orice unghi privești, etichete incorecte, neadevărate, incomplete și etichetările greșite sunt dăunătoare. Atât produselor, cât și oamenilor li se face un deserviciu atunci când se emit judecăți de valoare eronate. Iar acum suntem puși în aceeași situație. Puritatea, calitatea excepțională și grija față de consumator sunt preocuparea noastră de bază de peste 13 ani. AQUA Flavours întrunește toate aceste principii de dezvoltare de produs pentru că are în compoziție minimum de sirop de agave și un strop de suc de fructe. Așa că ne disociem de categoria băuturilor carbogazoase, pentru că nu ne reprezintă”, explică Jean Valvis, fondatorul AQUA Carpatica.
AQUA Carpatica Flavours a apărut pe piață în patru combinații răcoritoare, la doză de 330ml: Lămâie Verde și Mentă, Zmeură, Căpșună și Soc și Piersică și Mango.
În ultimii ani, AQUA Carpatica a înregistrat o creștere semnificativă, devenind unul dintre cei mai consacrați lideri de piață.
Dezvoltarea portofoliului a continuat și astfel a fost introdusă o nouă gamă, AQUA Carpatica Flavours, o apă minerală naturală ce are în compoziția sa arome naturale (certificate).
AQUA Carpatica Flavours a câștigat votul de încredere al consumatorilor primind distincția Votat Produsul Anului 2023 în categoria aferentă.
Votat Produsul Anului este un concept internaţional care premiază produsele inovative, activând în prezent în 47 de ţări. În România, marca “Votat Produsul Anului®” este înregistrată la OSIM din 2008, se află la a paisprezecea ediţie şi este reprezentată de către compania POY Bucharest SRL.
Studiul de piaţă din 2023 a fost realizat online, pe 45 de categorii, de Exact Business Solutions, pe un eșantion total de 8227 respondenți din mediul urban, utilizatori de internet, între 18-65 de ani, reprezentativ la nivel urban.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.