AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

AQUA Carpatica, brandul care a redefinit puritatea și a demonstrat că apa are gust, lansează acum o nouă băutură: AQUA Carpatica Flavours – apă minerală naturală carbogazoasă, cu suc de fructe și un strop de sirop de agave. Și nu oricum, ci cu spatele. Pentru că este mai corectă descrierea de pe spatele dozei, decât încadrarea în categoria comercială de pe față.

Potrivit surselor AQUA Carpatica, noul produs se lansează cu spatele, „pentru că descrierea de pe față nu ne reprezintă pe deplin, ba chiar ne face un deserviciu. În România nu există categoria de apă minerală naturală fructată. Legal, AQUA Carpatica Flavours nu are unde să stea decât la băuturi răcoritoare carbogazoase, denumirea de pe față a produsului. De aceea am hotărât să ne lansăm cu spatele, pentru că e mai bine să citiți întâi ingredientele. Cu ele ne mândrim și aceasta este combinația care ne reprezintă în fața consumatorului nostru exigent”.

  Imagine


„Este probabil cea mai curată băutură carbogazoasă de pe piață, din ingrediente naturale, și totuși nu există nicio categorie în care poate fi, legal, plasată”, spune Valentina Vesler, Head of PR & Communication AQUA Carpatica.

Imagine


Nu este prima dată când AQUA Carpatica, cunoscută pentru izvoarele sale extraordinare și pentru exigența în selecția celor mai bune ingrediente pentru fiecare produs din portofoliu, vorbește despre importanța atenției pentru informația de pe etichete. Încă de la lansare, a fost brandul care a dezbătut valoarea nitraților și adevărul etichetelor. Ca orice alt produs AQUA Carpatica, noua băutură cu apă minerală naturală carbogazoasă, suc de fructe și sirop de agave respectă aceleași standarde de calitate și totuși este pusă în categoria băuturilor răcoritoare carbogazoase care, la noi, este asociată cu sucurile. 

Imagine

„Din orice unghi privești, etichete incorecte, neadevărate, incomplete și etichetările greșite sunt dăunătoare. Atât produselor, cât și oamenilor li se face un deserviciu atunci când se emit judecăți de valoare eronate. Iar acum suntem puși în aceeași situație. Puritatea, calitatea excepțională și grija față de consumator sunt preocuparea noastră de bază de peste 13 ani. AQUA Flavours întrunește toate aceste principii de dezvoltare de produs pentru că are în compoziție minimum de sirop de agave și un strop de suc de fructe. Așa că ne disociem de categoria băuturilor carbogazoase, pentru că nu ne reprezintă”, explică Jean Valvis, fondatorul AQUA Carpatica.

Imagine


AQUA Carpatica Flavours a apărut pe piață în patru combinații răcoritoare, la doză de 330ml: Lămâie Verde și Mentă, Zmeură, Căpșună și Soc și Piersică și Mango.

În ultimii ani, AQUA Carpatica a înregistrat o creștere semnificativă, devenind unul dintre cei mai consacrați lideri de piață.

Dezvoltarea portofoliului a continuat și astfel a fost introdusă o nouă gamă, AQUA Carpatica Flavours, o apă minerală naturală ce are în compoziția sa arome naturale (certificate).

AQUA Carpatica Flavours a câștigat votul de încredere al consumatorilor primind distincția Votat Produsul Anului 2023 în categoria aferentă.

Votat Produsul Anului este un concept internaţional care premiază produsele inovative, activând în prezent în 47 de ţări. În România, marca “Votat Produsul Anului®” este înregistrată la OSIM din 2008, se află la a paisprezecea ediţie şi este reprezentată de către compania POY Bucharest SRL.

Studiul de piaţă din 2023 a fost realizat online, pe 45 de categorii, de Exact Business Solutions, pe un eșantion total de 8227 respondenți din mediul urban, utilizatori de internet, între 18-65 de ani, reprezentativ la nivel urban.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Motivul real pentru care Jennifer Lopez și Ben Affleck și-au scos la vânzare conacul din Los Angeles

Jennifer Lopez și Ben Affleck au decis să vândă conacul lor din Beverly Hills, evaluat la 60 de milioane de dolari, deoarece niciunul dintre ei nu a fost mulțumit de această proprietate.

A fost creat primul automobil electric fără uși

Compania Azulink Mobility din Mexic a lansat primul prototip de automobil electric fara usi. Vehiculul are un cadru deschis, creat din fibra de sticla curbata, fiind inspirat de formele organice din natura si de arhitectura futurista.

Mihai Bobonete, față în față cu Mădălina Ghenea după ce a făcut glume la adresa ei

Mihai Bobonete s-a întâlnit cu Mădălina Ghenea la un eveniment care s-a desfășurat la Palatul Parlamentului din București.

Bottega Veneta creează un paradis venețian unic pentru clienții fideli

Louis Vuitton întruchipează pofta de călătorie și o sete nestinsă de călătorie, Hermès prețuiește moștenirea, Chanel emană feminitate, iar Bottega Veneta celebrează măiestria și spiritul comunitar.

Cum își umplu timpul liber vedetele de la Hollywood

În general, vedetele de la Hollywood sunt persoane destul de ocupate, petrecându-și cea mai mare parte a săptămânii pe platourile de filmare. Atunci când au timp liber, ele știu cum să cum să se distreze. Dispun și resursele materiale ca să facă tot ce își doresc, însă nu toate celebritățile au hobby-uri extravagante.

Virginie Viard părăsește Chanel

Virginie Viard va pleca de la Chanel. Protejata lui Karl Lagerfeld a fost director artistic al casei timp de cinci ani.

Veronica Leoni este noul director de creație al Calvin Klein

Veronica Leoni devine prima femeie care a proiectat linia Calvin Klein Collection. Prima ei prezentare de modă va debuta în toamna anului 2025.

Megadeth revine în România. Pe 10 iunie, la Romexpo

Megadeth revine în România. Pe 10 iunie, la Romexpo

Ion Țiriac vrea să cumpere un castel din România

Ion Ţiriac e interesat să cumpere un castel din România cu o istorie tulburătoare. Miliardarul român ar vrea o bijuterie arhitecturală din județul Arad, care-l va costa milioane de euro.

Vlad Gherman și Oana Moșneagu s-au căsătorit religios. Imagini de la nuntă

Vlad Gherman și Oana Moșneagu s-au căsătorit religios duminică, 2 iunie 2024. Actorii au publicat primele imagini de la marele eveniment.

iaBilet lider de piață de ticketing în România, al 6-lea an consecutiv

iaBilet lider de piață de ticketing în România, al 6-lea an consecutiv

Final de eră pentru Bugatti Chiron: a fost lansat ultimul exemplar

Bugatti Chiron L'Ultime este ultimul dintre cele 500 de exemplare Chiron construite de marca franceză. Mașina aniversară este bazată pe Chiron Super Sport.

Lamborghini a bătut un record în istoria sa de 60 de ani

Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.

hourglass_full 5 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Kering a achiziționat Creed pentru o sumă fabuloasă

Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.

hourglass_full 11 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Mașinile de lux, la mare căutare în România. Pe ce modele au cheltuit românii o avere

Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.

hourglass_full 11 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Rolls-Royce pune gând rău viitorilor clienți

Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.

hourglass_full 11 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Acest diamant masiv de 126 de carate a condus la licitațiile de primăvară Christie’s

Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.

hourglass_full 1 year ago format_list_bulleted ECONOMIC