La şedinţa de tranzacţionare de luni a NSE, valoarea unei acţiuni Apple, după ora 21.30, ora României, a depăşit 182,85 de dolari. A crescut cu aproximativ 3%, în urma căreia capitalizarea companiei a depăşit 3.000 de miliarde de dolari. Mai târziu însă, preţul acţiunilor a scăzut uşor – la 182,52, şi prin urmare, capitalizarea a scăzut sub pragul de 3 trilioane dolari, potrivit Reuters.
Unii analiști consideră că motorul acestei creșteri este partea de servicii, care ar valora 1,5 trilioane de dolari în ochii investitorilor de pe Wall Street. „Fiind prima companie care intră în clubul de 3 trilioane de dolari este «un moment de flexare a mușchilor» pentru (CEO-ul Tim) Cook și compania”, spune analistul Daniel Ives de la Wedbush Securities.
Acţiunile Apple au crescut cu aproape 35% în 2021. Compania a beneficiat de cererea în creştere pentru noul său iPhone 13, dar şi pentru alte modele mai vechi, precum şi de servicii de abonament precum Apple Music, Apple TV+, iCloud şi popularul său App Store.
Vânzările au crescut cu aproape 30% la peste 83 de miliarde de dolari în trimestrul de toamnă al Apple, care s-a încheiat în septembrie. Compania are şi 191 de miliarde de dolari în numerar. Dar în scurt timp, Apple ar putea avea companie în clubul firmelor de 3 trilioane de dolari.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.