Jolie a postat știrea pe contul ei de Instagram: „Încep ceva nou astăzi — un colectiv în care toată lumea poate crea... Atelier Jolie este un loc în care oamenii creativi pot colabora cu o familie de croitori calificați și diversificați, creatori de modele și artizani din întreaga lume. Se datorează aprecierii și respectului meu profund pentru mulți croitori și producători cu care am lucrat de-a lungul anilor, dorința de a folosi materialul vintage de înaltă calitate și materialul mort deja disponibile și, de asemenea, de a face parte dintr-o mișcare de cultivare mai multă exprimare de sine.”
Expresia de sine a lui Jolie înclină spre modele monocrome, minimale, în mare parte anonime (cu excepția accesoriilor) care se asigură că povestea este despre ea, nu despre moda pe care o poartă. Cu toate acestea, stilul ei personal a făcut obiectul a nenumărate articole. Ce poartă la aeroport, pantofii ei, crop tops - toate acestea au generat milioane de clicuri de-a lungul anilor. Mai recent, alegerile ei de modă și cele ale copiilor ei au subliniat valoarea repurtării și reciclării hainelor vechi. La premiera filmului ei Marvel, „Eternals”, fiicele ei Shiloh și Zahara au purtat piese din garderoba mamei lor.
Peste 100 de milioane de tone de deșeuri textile se află în gropile de gunoi în fiecare an. Atelier Jolie pare conceput pentru a aborda această criză. Potrivit site-ului web al mărcii: „Veți putea să reparați sau să reciclați piesele din dulapul dvs. pe care doriți să le reînvie, perfecționând potrivirea, dând o nouă viață a ceea ce ar fi putut fi aruncat și creând articole de îmbrăcăminte de moștenire de calitate, cu semnificație personală.”
Mențiunea refugiaților este intrigantă având în vedere că a expirat Titlul 42, o măsură din perioada pandemiei care a permis autorităților să respingă rapid migranții din motive de sănătate publică. SUA ar putea vedea un număr record de solicitanți de azil în următoarea perioadă. Indiferent ce devine Atelier Jolie, actrița americană este deosebit de bine plasată pentru a excela în acest domeniu.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.