Cyrille Therme, parte din a cincea generație a familiei ce manageriază Academie Scientifique de Beaute Paris (Academie este unul din brandurile de beauty preferate de ani buni de Andreea Marin), a anunțat-o, printr-un mesaj video surpriză, că a creat o cremă personalizată ce poartă semnătura vedetei. Este numită Le Secret de Mă Nuit (n.r. Secretul nopții mele), o cremă de noapte regenerantă și hidratantă, cu uleiuri esențiale de trandafiri ce oferă tenului luminozitate.
Produsul a fost personalizat cu fotografia și semnătura vedetei și va fi disponibil în curând în România și în magazinele și saloanele partenere Top Line din țară. În plus, ambasadoarele campaniei #NuExistăNuSePoate din acest an vor folosi crema că produs de îngrijire a tenului în procesul de transformare estetică din următoarele luni. “Am primit de mii de ori această întrebare în ultimii ani: Ce folosești pentru îngrijirea tenului? Da, am folosit diverse produse de bună calitate fără să încarc tenul, fără să exagerez. Însă mi-am dorit o cremă a mea, personalizată, și acum ea este Le Secret de Mă Nuit, o cremă fină, cu mireasmă de trandafiri.
Va fi lansată de Top Line în campania #NuExistăNuSePoate. Vom lansa înscrierile pentru campania #NuExistăNuSePoate din acest an chiar mâine. Vreau tare mult să vă recastigati încrederea în voi, știu că este o perioadă grea, dar trebuie să trăim frumos și demn, să avem grijă de noi, să fim în echilibru. Campania vă ajută, de trei ani, să regășiți echilibrul minte-trup-suflet cu ajutorul tehnologiilor de ultimă oră și al produselor de bună calitate, al specialiștilor ce va ghidează să va îngrijiți în mod corect. Vă promit că viața vi se va schimbă mult în bine și în a 4-a ediție a campaniei”, declară Andreea Marin. Academie Scientifique de Beaute Paris este unul din brandurile ale căror produse de înfrumusețare au îmbunătățit vizibil calitatea tenului doamnelor și domnișoarelor care au fost, în anii trecuți, ambasadoare ale mișcării naționale #NuExistăNuSePoate. Acestea au urmat tratamente profesionale în saloanele partenere Top Line din țară, și am folosit acasă produse cosmetice profesionale care le-au ajutat că, în doar două luni, să obțînă un ten întinerit, sănătos și luminos.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.