Andreea Marin are cremă pentru îngrijirea tenului cu numele său

Vedeta de televiziune, cunoscuta Andreea Marin a primit de Florii, în ziua în care își sărbătorea numele de floare, Violeta, un cadou cu totul inedit. Academie Scientifique de Beaute Paris, una din cele mai mari companii din industria de frumusețe din lume, au creat o cremă de noapte personalizată pentru vedeta din România, cunoscându-i particularitățile tenului și nevoile de îngrijire ale acestuia.

Cyrille Therme, parte din a cincea generație a familiei ce manageriază Academie Scientifique de Beaute Paris (Academie este unul din brandurile de beauty preferate de ani buni de Andreea Marin), a anunțat-o, printr-un mesaj video surpriză, că a creat o cremă personalizată ce poartă semnătura vedetei. Este numită Le Secret de Mă Nuit (n.r. Secretul nopții mele), o cremă de noapte regenerantă și hidratantă, cu uleiuri esențiale de trandafiri ce oferă tenului luminozitate.

Produsul a fost personalizat cu fotografia și semnătura vedetei și va fi disponibil în curând în România și în magazinele și saloanele partenere Top Line din țară. În plus, ambasadoarele campaniei #NuExistăNuSePoate din acest an vor folosi crema că produs de îngrijire a tenului în procesul de transformare estetică din următoarele luni. “Am primit de mii de ori această întrebare în ultimii ani: Ce folosești pentru îngrijirea tenului? Da, am folosit diverse produse de bună calitate fără să încarc tenul, fără să exagerez. Însă mi-am dorit o cremă a mea, personalizată, și acum ea este Le Secret de Mă Nuit, o cremă fină, cu mireasmă de trandafiri.


Va fi lansată de Top Line în campania #NuExistăNuSePoate. Vom lansa înscrierile pentru campania #NuExistăNuSePoate din acest an chiar mâine. Vreau tare mult să vă recastigati încrederea în voi, știu că este o perioadă grea, dar trebuie să trăim frumos și demn, să avem grijă de noi, să fim în echilibru. Campania vă ajută, de trei ani, să regășiți echilibrul minte-trup-suflet cu ajutorul tehnologiilor de ultimă oră și al produselor de bună calitate, al specialiștilor ce va ghidează să va îngrijiți în mod corect. Vă promit că viața vi se va schimbă mult în bine și în a 4-a ediție a campaniei”, declară Andreea Marin. Academie Scientifique de Beaute Paris este unul din brandurile ale căror produse de înfrumusețare au îmbunătățit vizibil calitatea tenului doamnelor și domnișoarelor care au fost, în anii trecuți, ambasadoare ale mișcării naționale #NuExistăNuSePoate. Acestea au urmat tratamente profesionale în saloanele partenere Top Line din țară, și am folosit acasă produse cosmetice profesionale care le-au ajutat că, în doar două luni, să obțînă un ten întinerit, sănătos și luminos. 





Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Usher a purtat cel mai scump ceas la Gala Met 2024

Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.

Acum poți dormi într-un muzeu Ferrari sau în conacul „X-Men”, datorită Airbnb

Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.

În ce își investește Selly câștigurile din online

Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.

Selly și-a luat bolid în valoare de 250.000 de euro. Cum arată noua achiziție

Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.

Pictură de Gustav Klimt redescoperită după un secol, adjudecată pentru 30 de milioane de euro

Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.

Ce a determinat-o pe Adela Popescu să renunțe definitiv la televiziune

Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.

Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Ce a determinat-o pe Adela Popescu să renunțe definitiv la televiziune

Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.

hourglass_full 11 day ago format_list_bulleted PEOPLE
Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

hourglass_full 12 day ago format_list_bulleted PEOPLE
Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

hourglass_full 20 day ago format_list_bulleted PEOPLE
Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

hourglass_full 21 day ago format_list_bulleted PEOPLE
Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

hourglass_full 27 day ago format_list_bulleted PEOPLE
Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

hourglass_full 28 day ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH