Luxman este una dintre cele mai vechi companii de electronice de larg consum din lume, fiind fondată în 1925. Până în anii 1960, designul, sunetul și calitatea produselor sale erau exemplare și stabileau starea pentru produsele hi-fi de pretutindeni. Luxman este, de asemenea, legat de tradiție.
O demonstrație a acestei filozofii este reticența Luxman de a îmbrățișa tendințele și așa-numitele progrese tehnologice atunci când urechile inginerilor săi le arată că sunt altfel. Cea mai notabilă a fost perioada din anii 1970, când întreaga industrie audio a eliminat tuburile de vid și a îmbrățișat tranzistoarele, în mare parte din cauza costurilor, a atracției producției de volum mare și a capacității de a pretinde specificații de mare putere, care au obsedat atât industria, cât și consumatorii.
Rezultatul sonor a fost unul dintre cele mai slabe amplificatoare și receptoare din istoria audio. Cu toate acestea, Luxman a mers contracurent, continuând să construiască unelte cu tuburi vidate, în timp ce realizează în același timp progrese autentice cu design-uri bazate pe tranzistoare care i-au permis în cele din urmă să intre pe acea piață mai largă cu mare succes.
Luxman produce în continuare amplificatoare și preamplificatoare excelente cu tuburi de vid cu putere redusă, împreună cu o gamă largă de amplificatoare integrate și de separare de înaltă calitate. Nu este surprinzător faptul că echipamentul vintage Luxman este popular printre colecționari. Designul industrial atemporal, potrivirea și finisarea componentelor sale vechi au mult de-a face cu colectabilitatea acelor piese istorice, iar unele dintre acele indicii estetice și ergonomice sunt transmise astăzi în linia de produse Luxman.
O componentă Luxman care urmărește un colector puternic este seria foarte apreciată L-570, introdusă inițial în 1989. Cu cheltuieli mari și cu o atenție obsesivă la detalii, Luxman a recreat atracția acelor comutatoare din seria L-570 originală cu amplificatorul integrat L-595A, lansat într-o ediție limitată la nivel mondial de doar 300 de exemplare, care se vând la un preț de 11.995 de dolari. De fapt, în locul unui număr de serie tipic, fiecare placă de pe panoul din spate identifică unitatea ca o ediție specială a celei dea 95-a aniversare și este numerotată individual.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.