Nu este vorba despre o poșetă sau o pereche de pantofi, ci despre o cafenea în toată regula care și-a găsit un loc în emblematicul magazin departamental din Londra - Harrods.
Situată în departamentul de încălțăminte al magazinului, cafeneaua romană a lui Jimmy Choo va funcționa timp de trei luni până în septembrie. Promite oaspeților o experiență culinară captivantă și se numește potrivit „Choo Café”.
Definit printr-un accent pus pe culoarea Fuschia, care este acum semnătură a mărcii, outlet-ul are mochetă roz, alături de scaune sculptate și accente în oglindă. Meniul său este de top și a fost conceput de bucătarii premiați ai Harrods.
Inspirate de vara britanică, porțiile includ ingrediente de sezon, cum ar fi căpșuni proaspete și zmeură, împreună cu ceaiuri englezești și gustări clasice de picnic. Gândiți-vă la o gustare de dimensiuni mici și la „Choux Crostinis”, acoperite cu mozzarella proaspătă sau somon.
Oaspeții vor putea savura o gamă largă de produse de patiserie, cum ar fi prăjiturile mini-Victoria, cuburi de mousse de ciocolată și zmeură și éclairs cu căpșuni servite alături de cafea și șampanie. Toate deliciile sunt servite în vesela și tacâmurile de marcă într-o nuanță de roz viu.
Deliciul unui Instagrammer, Choo Café este acum deschis pentru vizite până pe 30 septembrie, de la 10:00 la 20:00 de luni până sâmbătă și între 12:00 și 18:00 duminica. Cafeneaua va oferi vizitatorilor, de asemenea, o prezentare a colecției „Varenne Avenue” a mărcii, care va fi lansată în curând.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.