Nu este vorba despre o poșetă sau o pereche de pantofi, ci despre o cafenea în toată regula care și-a găsit un loc în emblematicul magazin departamental din Londra - Harrods.
Situată în departamentul de încălțăminte al magazinului, cafeneaua romană a lui Jimmy Choo va funcționa timp de trei luni până în septembrie. Promite oaspeților o experiență culinară captivantă și se numește potrivit „Choo Café”.
Definit printr-un accent pus pe culoarea Fuschia, care este acum semnătură a mărcii, outlet-ul are mochetă roz, alături de scaune sculptate și accente în oglindă. Meniul său este de top și a fost conceput de bucătarii premiați ai Harrods.
Inspirate de vara britanică, porțiile includ ingrediente de sezon, cum ar fi căpșuni proaspete și zmeură, împreună cu ceaiuri englezești și gustări clasice de picnic. Gândiți-vă la o gustare de dimensiuni mici și la „Choux Crostinis”, acoperite cu mozzarella proaspătă sau somon.
Oaspeții vor putea savura o gamă largă de produse de patiserie, cum ar fi prăjiturile mini-Victoria, cuburi de mousse de ciocolată și zmeură și éclairs cu căpșuni servite alături de cafea și șampanie. Toate deliciile sunt servite în vesela și tacâmurile de marcă într-o nuanță de roz viu.
Deliciul unui Instagrammer, Choo Café este acum deschis pentru vizite până pe 30 septembrie, de la 10:00 la 20:00 de luni până sâmbătă și între 12:00 și 18:00 duminica. Cafeneaua va oferi vizitatorilor, de asemenea, o prezentare a colecției „Varenne Avenue” a mărcii, care va fi lansată în curând.
om Pérignon dezvăluie o nouă campanie, care aduce laolaltă o serie de figuri iconice din lumea artei și a entertainmentului: actrița Tilda Swinton, actrița și regizoarea Zoë Kravitz, rockstarul Iggy Pop, producătorul de muzică Anderson Paak, artistul Takashi Murakami, dansatorul și coregraful Alexander Ekman, precum și chef Clare Smyth.
Dior adaugă un nou ambasador de imagine în portofoliul său – este vorba despre actrița Jenna Ortega. Aceasta a fost anunțată drept beauty ambassador pentru Dior Makeup, linia de machiaj a brandului Dior.
Pentru cea de-a 78-a ediție a Festivalului Internațional de Film de la Cannes, care are loc între 13 și 24 mai 2025, Chopard se reconectează cu magia unei iubiri care durează de mai bine de un sfert de secol.
Burberry urmează să concedieze până la 1.700 de locuri de muncă la nivel mondial, ca parte a unui efort mai amplu de reducere a costurilor, în contextul în care casa de modă britanică se confruntă cu un mediu dificil în domeniul comerțului cu amănuntul de lux.
Gisele Bündchen trăiește prima Zi a Mamei ca mamă a trei copii, marcând momentul cu emoție și discreție.
Kim Kardashian (44 de ani) a făcut senzație la tribunalul din Paris, unde a sosit alături de mama sa, Kris Jenner (69 de ani), pentru a depune mărturie în procesul tâlharilor care au jefuit-o în 2016. Vedeta de televiziune a strălucit cu un look de milioane de dolari.
Brandul Valentino a demonstrat de multe ori că nu este un simplu label vestimentar, aventurându-se în proiecte care îmbină moda cu elemente de artă sau lifestyle.
Ambasadoarea Chopard, Bella Hadid, va onora ceremonia de deschidere a celei de-a 78-a ediții a Festivalului de Film de la Cannes, pe 13 mai 2025.
Nu se întâmplă în fiecare zi ca un designer de renume mondial să proiecteze un iaht, motiv pentru care, atunci când o face, ambarcațiunile devin instantaneu excepționale. Arată diferit, nu există nicio îndoială în privința asta.
Casa de modă franceză Chloé introduce „Chloé à la Plage”, prima colecție „High Summer” a brandului. De asemenea, este primul mare proiect lansat de când Chemena Kamali a devenit director de creație al brandului.
Met Gala 2025 a stabilit un nou record de strângere de fonduri, adunând 31 de milioane de dolari pentru Institutul de Costume al Muzeului Metropolitan de Artă, depășind cu mult suma de 26 de milioane de dolari din anul precedent. Această realizare subliniază importanța și sprijinul continuu pentru explorarea și celebrarea diversității în modă și cultură.
Actorul și pilotul american își continuă colaborarea cu TAG Heuer, împrumutându-și imaginea pentru linia lor de ochelari.
Ambasadoarea Chopard, Bella Hadid, va onora ceremonia de deschidere a celei de-a 78-a ediții a Festivalului de Film de la Cannes, pe 13 mai 2025.
Actorul și pilotul american își continuă colaborarea cu TAG Heuer, împrumutându-și imaginea pentru linia lor de ochelari.
BMW este ferm convinsă că poți experimenta bucuria fără a fi neapărat la volanul unei mașini cu faimoasa siglă.
Pisica Choupette, renumită pentru stilul său de viață luxos, este starul noii campanii a companiei de orologerie de lux Hublot.
Casa de modă Dior lansează o campanie pentru linia sa de bijuterii fine, iar imaginea este nimeni alta decât actrița Charlize Theron, care colaborează îndeaproape cu brandul de aproape două decenii, ca ambasador de imagine.
Optiq va primi o versiune V-Series, al doilea Cadillac EV de înaltă performanță, a anunțat compania miercuri.