Propunerea, care urmează să fie votată în cadrul adunării acționarilor Moncler pe 16 aprilie, vine la șase luni după ce LVMH a achiziționat o participație de 10% în Double R, principalul acționar al brandului italian de îmbrăcăminte exterioară. Acordul a oferit LVMH dreptul de a numi doi membri în consiliul Double R și unul în consiliul Moncler, deschizând astfel calea pentru nominalizarea lui Alexandre.
Fiind fiul de 32 de ani al lui Bernard Arnault, CEO și președinte al LVMH, ascensiunea lui Alexandre în cadrul conglomeratului de lux este atent urmărită, pe măsură ce speculațiile privind succesiunea la LVMH continuă. Deși Bernard Arnault rămâne ferm la conducere, compania ia în considerare extinderea limitei de vârstă pentru CEO până la 85 de ani, iar copiii săi preiau treptat tot mai multe responsabilități în imperiul familial. Alexandre este în prezent director general adjunct al Moët Hennessy, divizia de vinuri și băuturi spirtoase a LVMH, care a înregistrat vânzări de 6 miliarde de dolari anul trecut. Anterior, el a ocupat funcții de conducere la Tiffany & Co. și Rimowa și deține locuri în consiliile LVMH și Birkenstock.
Numirea lui Alexandre Arnault în consiliul de administrație al Moncler subliniază strategia atent calculată a LVMH într-un moment în care industria luxului se confruntă cu dificultăți. La fel ca multe alte companii din acest sector, LVMH se confruntă cu o scădere a vânzărilor. Totuși, Moncler s-a dovedit a fi o excepție rară, sfidând provocările pieței cu o creștere anuală de 7%, ajungând la 3,1 miliarde de euro (3,3 miliarde de dolari) în 2024. Cererea puternică, în special în Asia, a contribuit la această creștere, făcând din Moncler o investiție atractivă pentru LVMH.
Remo Ruffini, CEO-ul Moncler și forța motrice din spatele succesului global al brandului, vede participația LVMH ca pe un factor de stabilitate, care îl va ajuta să-și implementeze viziunea pe termen lung. Investiția inițială a LVMH în Double R oferă grupului francez o participație indirectă de 2% în Moncler, cu opțiunea de a-și crește cota în Double R până la 22%, ceea ce ar ridica participația sa indirectă în Moncler la peste 4%. Această abordare calculată sugerează interesul pe termen lung al LVMH pentru succesul continuu al Moncler.
Alături de Alexandre, Moncler a propus numirea a doi alți lideri de top în consiliul său: Sue Y. Nabi, CEO al gigantului din industria cosmeticelor Coty, și François-Henry Bennahmias, fostul CEO al Audemars Piguet. Includerea acestor personalități din industrie reflectă angajamentul Moncler de a-și consolida guvernanța cu figuri experimentate din sectorul luxului.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Cotația acțiunilor Hermès a crescut după anunțul făcut de companie, în care se dezvăluia că Grace Wales Bonner va prelua rolul de director de creație al liniei vestimentare masculine.
Kering și L’Oréal au încheiat un parteneriat strategic pe termen lung în domeniul frumuseții și al wellnessului de lux.
Comisia Europeană a anunțat pe 14 octombrie 2025 că a amendat trei dintre cele mai importante case de modă — Gucci, Chloé și Loewe — cu un total combinat de 157 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale de fixare a prețurilor.
Piața de resale a produselor de lux se află de ceva vreme într-o creștere continuă, iar un studiu arată că ar putea ajunge la cifre între 320 și 360 de miliarde de dolari până în anul 2030. Studiul în cauză a fost realizat de Boston Consulting Group în parteneriat cu platforma de luxury resale Vestiaire Collective.
Ceea ce nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere recentele știri despre scăderea pieței whisky-ului și întreruperea producției de către distilerii, noile date de la Departamentul Trezoreriei SUA arată că producția americană de whisky este la cel mai scăzut nivel din 2019.