La fel ca multe alte mărci (Celine, Balenciaga, Saint Laurent, Stella McCartney etc.), Alexander McQueen a lipsit de la ultima săptămână a modei de la Paris.
Brandul britanic a dezvăluit zilele trecute, pe site-ul său, colecția de primăvară-vară a lui Sarah Burton printr-un scurtmetraj regizat de Jonathan Glazer - videograful din spatele clipurilor Karmacoma din Massive Attack, Karma Police din Radiohead și Virtual Insanity din Jamiroquai. Pentru prima dată, bărbatul și femeia sunt prezentați împreună.
Colecția de primăvară-vară 2021 a lui Alexander McQueen, disponibilă pentru precomandă pe site-ul mărcii.
Acest clip este o ocazie pentru eticheta fondată de Lee McQueen în 1992 (deținută acum de Kering) să strălucească în lumina reflectoarelor asupra orașului Londra, unde a început totul pentru studentul din Central Saint Martins, hrănit cu punk, memento mori, Marie Stuart și regina Victoria. Coduri pe care Sarah Burton, cea mai apropiată colaboratoare a ei în direcția artistică a mărcii de la moartea subită a lui Lee în 2010, revizuiește fiecare sezon cu grație și senzualitate.
Geanta Curve a lui Alexander McQueen
„Înapoi la Londra, înapoi acasă”, explică britanicul. Forma, silueta și volumul, frumusețea hainelor curate, lipsite de artificii. O lume încărcată de emoție și umanitate.”
Colecția Alexander McQueen pentru bărbați toamna anului 2021
Femeile tinere își ridică poalele ținutelor pentru a merge cu picioarele goale în apele tulburi ale Tamisei. Sub un pod, un grup de femei și bărbați în smoching și rochii de seară, termină un picnic, întins pe pietricele. Se uită la cealaltă parte, schimbă priviri, dar nici un cuvânt. Pe peron, oameni în jachete de motociclist și pantaloni strânși aleargă pe cineva. Un cuplu se sărută pe mal. O tânără cu capul ras imită o pasăre, rochia ei corset roz pudră e murdară cu noroi? Cinci minute de poezie pură.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.