Alex Rodriguez a colaborat cu marca Hims la primul său proiect cu cosmetice. Jucătorul de baseball profesionist a anunțat vânzarea unui corector pentru bărbați, pe care, susține el, îl va folosi.
Una dintre fotografiile postate de el pe rețelele de socializare îl arată aplicând foarte atent produsul pe față. „Lucrând cu echipa de la Hims & Hers, am vrut să creez un produs care să rezolve o problemă cu care mă confrunt în fiecare zi. Mi-am dat seama că, sărind de la întâlnire la întâlnire, aveam nevoie de ceva rapid și ușor în rutina mea pentru a acoperi orice imperfecțiune sau tăietură de la bărbierit”, a explicat el în descrierea imaginilor.
Pentru acest proiect, A-Rod și-a unit forțele cu Hims, o companie americană care oferă teleconsultări medicale, care vinde medicamente și produse de parafarmacie online. Rezultatul se numește Blur Stick. „Acesta este un anticearcăn practic special conceput pentru bărbați care poate fi folosit pentru imperfecțiunile pielii”, explică sportivul.
Machiajul pentru bărbați este încă departe de practica obișnuită, chiar și atunci când vine vorba de doar câteva retușuri. Și reacțiile utilizatorilor de internet sunt resimțite. Unii par să o vadă ca pe un atac asupra masculinității, a lui Alex Rodriguez, dar și a genului masculin în general.
„Deci, acum bărbații vor purta o geantă de machiaj ca și prietena lor!”, „Hai Alex, fii bărbat !!!”, „Machiaj pentru bărbați? Ce urmează?”; „Bărbații nu trebuie să fie perfecți sau corectați în vreun fel ... este hilar”, sunt doar câteva dintre comentariile la postarea lui Alex Rodriguez. Alții, dimpotrivă, îi laudă proiectul.
Adelina Pestrițu și-a cumpărat o mașină nouă. Într-un clip postat pe rețelele de socializare, fosta prezentatoare de televiziune le-a arătat fanilor ei noul bolid, care valorează peste 200.000 de euro.
Viviana Sposub și-a luat, recent, fanii prin surprindere, atunci când a apărut în rochie de mireasă.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.