Inspirată de legendarul regizor și scenarist Federico Fellini și de filmul său, „Roma”, campania explorează relația dintre capitala Italiei și casa de modă Valentino, o legătură complexă creată acum mult timp și o sursă de inspirație ce stă la baza fiecărei colecții.
„Mi-am dorit să recreez acel decor tipic esteticii lui Fellini”, a explicat Michele. „Obiectivul camerei zăbovește pe o fată care se întoarce către casă, trecând pe lângă zidurile impozante ale unui palat antic roman. Alături de mopșii ei, un simbol al fraternității, care au de altfel și o legătură strânsă cu imaginea lui Valentino Garavani, trece pragul unei uși impunătoare prin care fondatorul însuși probabil a trecut de mii de ori. Am vrut ca rezultatul să arate ca un fragment dintr-un film în care atmosfera bahică a Romei Antice să se contopească cu splendoarea exuberantă a decadei șaptezeciste, contaminându-ne prezentul”.
Campania debutează la porțile Palatului Mignanelli, locul în care s-a născut brandul Valentino și reședința creatorului casei de modă. În spatele ușilor, atmosfera își accentuează aerul mistic. Oglindind vremuri apuse, personajele întruchipează ideea de aristocrație modernă. „Roma, este, până la urmă, o femie nobilă care, deși e trecută de prima tinerețe, a rămas plină de șarm”, explică Michele. Astfel, campania creează un dialog imaginar între personaje și spiritul orașului.
Colecția Valentino primăvară/vară 2025 abundă în referințe de inspirație nobilă, ancorate în prezent cu ajutorul croielilor actuale și al accesoriilor moderne. Campania a fost fotografiată de Glen Luchford, iar denumirea ei, „Avant Les Débuts” (n.r. Înainte de începuturi) face referire la faptul că Alessandro Michele a căutat inspirație în arhivele casei când a creat colecția sa de debut pentru brandul Valentino.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
CINE ESTE VALENTIN PETRIȘOR ALIAS ”DINTE” MARTORUL CHEIE ÎN PROCESUL DE DIVORȚ DINTRE ANAMARIA PRODAN ȘI LAURENȚIU REGHECAMPF
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.