Alberta Ferretti a recunoscut că s-a cam săturat de un mod de a face afaceri care pune atât de mult accent pe industrializarea modei. „Simt că acum este timpul să mă concentrez pe crearea de piese cu o identitate puternică, care să răspundă cu siguranță nevoilor actuale, dar care, în același timp, pot fi relevante pentru garderoba unei femei pentru o lungă perioadă de timp”, a spus ea în timpul unui interviu.

Designerul a fost în oraș pentru un eveniment special pe care l-a susținut sâmbătă seara în colaborare cu municipalitatea de la Veneția, ca parte a aniversării de 1.600 de ani a orașului.

„Când Veneția și Fundația Musei Civici m-au contactat pentru acest proiect, m-am simțit incredibil de onorată și fericită, deoarece Veneția este cel mai frumos oraș pe care l-am văzut vreodată în viața mea”, a spus Ferretti. „Când petreci ceva timp aici, simți cu adevărat că mintea ta începe să devină mai creativă, iar imaginația este cel mai important ingredient al creativității.”

Eliberându-se de strategiile de comercializare și de nevoile comerciale, cu acest eveniment - desfășurat în colaborare cu Festivalul de Film de la Veneția - designerul a reușit să găsească platforma ideală pe care să-și pună în scenă viziunea semnăturală despre feminitate și eleganță, de această dată, în concordanță cu spectacolul nuanțat de o notă de excentricitate.

Desfășurat la prestigiosul Cà Rezzonico de la Veneția, un palat somptuos care găzduiește un muzeu dedicat istoriei și artei secolului al XVIII-lea al orașului, evenimentul a inclus un cocktail organizat în grădină, care a fost urmat de un spectacol de 26 de ținute unice.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Suntem încântați de această colaborare în ediție limitată care combină tehnologia montană cu eleganța modernă — și reinventează articolele esențiale pentru iarnă.
A doua colaborare dintre Jacquemus și Moon Boot dezvăluie trei modele exclusive în care zăpada devine scenă, iar siluetele, personaje într-un vis la mare altitudine.
După doar câteva luni și o singură colecție, directorul de creație Dario Vitale părăsește Versace, lăsând casa de modă în fața unui viitor în redefinire.
Chanel îl anunță oficial pe A$AP Rocky ca ambasador, pecetluind alianța dintre îndrăzneala muzicianului și viziunea contemporană a lui Matthieu Blazy.