Canalele din Amsterdam sunt din nou “pânza” pentru arta mainstream spectaculoasă datorită celui de-al 8-lea festival anual al luminii din Amsterdam. Timp de 53 de zile, instalațiile realizate de artiști locali și internaționali transformă orașul Amsterdam într-un spectacol de culoare și lumină. Ediția din 2019 este ghidată de tema generală DISRUPT!, Ceea ce face ca instalațiile să reflecte asupra temelor relevante precum schimbările climatice, tehnologia și războiul. Profitând de cele aproape 16 ore de întuneric din Amsterdam din această perioadă a anului, opera de artă luminează zonele cheie ale orașului. De remarcat este Tensiunea de suprafață a lui Tom Biddulph și Barbara Ryan. Pe măsură ce o mașină fragmentată se scufundă într-un canal, ne reamintim de toate scenele de dezastru prea familiar pe care le vedem la știrile de la miezul zilei. Artistul japonez Masamichi Shimada se joacă, de asemenea, cu apă în Butterfly Effect. În acest caz, fluturii delicați ating suprafața apei, aripile lor strălucind într-un albastru intens. Ilustrați în mișcare și cu proporții supradimensionate, Shimada atrage atenția asupra puterii lor.
O altă piesă atrăgătoare este Ordinul lui Lambert Kamps. Această sculptură cinetică este formată din nouă cercuri luminoase care se rotesc continuu unul în jurul celuilalt. Mișcarea lor hipnotică reamintește de inelele lui Jupiter sau de electronii care orbitează în jurul unui atom și este o metaforă a lumii noastre dinamice, în continuă schimbare. Vizitatorii pot găsi cu ușurință drumul către toate instalațiile de lumină temporară datorită unei hărți online. Dar poate cel mai bun mod de a experimenta magia evenimentului este atunci când te deplasezi chiar pe apă. Din fericire, există multe tururi turistice diferite care străbat canalele pentru a prezenta lucrările de artă. Pe lângă instalațiile de lumină, Amsterdam Light Festival mai are programat un bogat program de discuții cu și despre artiști, lecturi, ateliere și concerte până pe data de 19 ianuarie 2020.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.
După ce a creat un brand inestimabil de prețios în automobile, Mercedes-Benz se extinde în lumea imobiliară cu un nou brand numit Mercedes-Benz Places.