Diamantele cultivate în laborator sunt reale și la fel de frumoase ca și cele extrase. Oamenii de știință au dezvoltat modalități noi și interesante de a produce diamante. Există multe motive pentru care oamenii sunt mai interesați de cele cultivate în laborator decât de omologii lor naturali. Cei care nu știu prea multe despre diamantele create în laborator ar putea fi sceptici în ceea ce privește calitatea. Dar diamantele cultivate în laborator vin cu o certificare la fel ca cele extrase din pământ.
Nu există nicio diferență cu ochiul liber între cele obținute din pământ și cele formate într-un laborator. Dar când vine vorba de preț, diamantele cultivate în laborator sunt cu 20-40% mai puțin costisitoare.
Nu doar calitatea sau frumusețea diamantului, ci și povestea din spatele achiziționării acestuia este importantă. Exploatarea diamantelor creează mari ravagii pe pământ prin distrugerea ecosistemelor și a habitatelor naturale. Mai mult, provoacă eroziunea solului, distruge calitatea terenului și multe altele. Diamantele se formează în milioane de ani și, prin urmare, nu sunt ușor de înlocuit.
Dar diamantele de laborator sunt mult mai rapid de produs și provoacă mai puține ravagii pe planetă. Deoarece aceste diamante provin din laboratoare, nu există nicio perturbare a mediului în procesul de procurare.
Diamantele de laborator sunt, de asemenea, carbon cristalizat și, prin urmare, nu sunt diferite de pietrele naturale. În plus, arată identic și se simt la fel și nu există nicio diferență în strălucirea lor. Astfel, dacă nu știți că sunt cultivate în laborator, nu veți observa nicio diferență.
Prin urmare, o alegere perfectă pentru a-i oferi partenerei inelul de logodnă la care a visat întotdeauna.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.