adidas și Gucci continuă succesul colaborării lor pline de viață, cu o selecție de articole complet noi pentru sezonul primăvară/vară 2023.
Bazându-se pe siluetele de îmbrăcăminte și încălțăminte cu monogramă ale duoului, noul sezon aduce noi variante de culoare pieselor mult iubite și oferă o explorare în noi țesături și texturi.
În gama sa de îmbrăcăminte, SS23 prezintă fermoare din nailon de marcă, treninguri monograme complete, jachete din velur și tricouri grafice adidas x Gucci. Accesoriile completează oferta, alcătuite din pălării tip găleată cu logo, șepci de baseball și genți de călătorie supradimensionate.
Cu toate acestea, probabil cele mai captivante despre noul sezon sunt cele 11 noi stiluri de încălțăminte care includ revenirea râvnitului adidas x Gucci Gazelle. Adidașii mult iubiți sosesc în patru noi nuanțe de gri, negru, albastru și verde, complet cu monograma familiară a lui Gucci.
În altă parte, încălțămintea din acest sezon include adidas ZX 8000, care vine în patru variante de culoare - dintre care unul aduce un omagiu iterației originale „Aqua” a pantofului. În cele din urmă, încălțămintea SS23 este completată cu trei perechi de pantofi cu talpă groasă, care vin în alb-negru, maro și o variantă translucidă.
Dana Săvuică a ajuns pe mâna medicului estetician, după ce și-a dorit să își facă o modificare în zona bustului.
Lidia Buble e aspru criticată constant de cei care nu o suportă pentru felul în care arată.
În 2014, Jacob & Co. a surprins lumea haute horlogerie prin introducerea primului ceas Astronomia. În ultimii 9 ani, marca americană de ceasuri și bijuterii de tip boutique a depășit în mod constant granițele ingineriei ceasornice pentru a crea noi iterații uluitoare ale ceasului extrem de complicat.
Diva eternă Jennifer Lopez s-a asociat cu Revolve pentru a lansa o colecție de pantofi care, în sfârșit, îi va pune pe oameni să se concentreze pe altceva decât pe aspectul ei frumos care nu îmbătrânește.
Hackerii au atacat Ferrari! Ameninţă că fură datele personale ale clienţilor VIP dacă nu primesc o sumă importantă.
Mihaela Geoană împlinit 60 de ani pe 26 februarie, dar a organizat petrecerea abia în week-end.
Carmen Iohannis a purtat la vizita oficială din Emiratele Arabe Unite o geantă Channel la care multe dintre doamne și domnișoare pot doar să viseze.
Bruce Willis a împlinit 68 de ani pe 19 martie și a sărbătorit alături de fosta soție, Demi Moore, actuala soție, Emma Heming, și copiii săi. Din păcate, starea sa se degradează.
Cristina Bălan este mama a trei copii, o fetiță născută la finalul anului trecuți și doi băieți diagnosticați cu sindromul Down.
Prințesa Diana a testat adesea limitele familiei regale. De o astfel de întâmplare își amintește acum Sarah Ferguson, care a jucat un rol esențial în această poveste.
Gisele Bündchen se întâlnește în secret cu miliardarul Jeffrey Soffer, un prieten foarte bun al fostului ei soț Tom Brady, potrivit presei americane.
Ferrari a dezvăluit în sfârșit o variantă decapotabilă a frumoasei mașini Roma cu un acoperiș retractabil, care înlocuiește Portofino M în gama producătorului auto italian.
Brandul de lenjerie s-a orientat spre includerea mărimii, dar experții avertizează că prezentarea de modă nu se poate întoarce la vechile moduri.
Lume nouă. Desigual nou. Cu acest nou slogan, tonul este dat.
Când invitația pentru spectacolul Valentino sugerează că tema este „black tie”, ne imaginăm – având în vedere istoricul lui Pierpaolo Piccioli de rochii iubite de celebrități și apropierea de cel mai mare covor roșu al sezonului de premii – că colecția s-ar putea învârti în jurul hainelor de seară.
Virginie Viard a oferit Parisului un buchet de camelie, revăzând emblema casei Chanel în toate formele ei pentru spectacolul toamnă-iarnă 2023-2024.
Luni, în galeriile Muzeului d'Orsay, Nicolas Ghesquière, directorul artistic al colecţiilor pentru femei ale etichetei, şi-a prezentat viziunea despre alura franceză.
Brandul de modă fondat de Sébastien Meyer și Arnaud Vaillant a trimis pe podium cinci roboți Boston Dynamics în cadrul spectacolului de modă de la Paris Fashion Week. Pe 30 septembrie, marca se remarcase deja printr-o performanță fără precedent: o rochie pulverizată pe piele.