Jenna este cunoscută în special pentru rolul său în serialul „Wednesday”, produs de Netflix, al cărui prim sezon a fost un hit, cel de-al doilea sezon urmând să apară în luna august a acestui an. Jenna este de asemenea cunoscută pentru rolul său din „Beetlejuice Beetlejuice”, al doilea film din francize Beetlejuice, regizat de Tim Burton, în care a jucat anul trecut alături de o distribuție all-star, ce i-a inclus pe Michael Keaton, Winona Ryder, Catherine O’Hara, Willem Defoe și Monica Bellucci.
Jenna Ortega are deja o relație profesională cu casa de modă Dior. Actrița a fost fotografiată de multiple ori pe covorul roșu al unor evenimente importante purtând Dior, dintre care cel mai recent acum numai două zile, când a purtat vintage Christian Dior by John Galliano la premiera filmului său „Hurry Up Tomorrow”, care a avut loc în New York. Jenna a purtat o rochie cu imprimeu de ziar, devenită celebră în anii 2000 când a fost purtată de Carrie Bradshaw, personajul jucat de Sarah Jessica Parker în serialul „Sex And The City”.
Casa Dior, eterna celebrare a grației și îndrăznelii, primește în panteonul său de muze o stea în ascensiune a cărei lumină strălucește pe ecranele din întreaga lume.
O actriță precoce și talentată, cu o prezență magnetică, Jenna Ortega s-a născut în California, dar influența ei este acum universală. Atingând un statut iconic datorită interpretării captivante a lui Wednesday Addams în serialul de succes Wednesday, serial semnat Tim Burton, ea continuă această colaborare artistică în Beetlejuice, precum și în mult așteptatul sezon al doilea al serialului Wednesday, programat pentru 2025.
Cu grația sa naturală și carisma sa puternică, Jenna Ortega întruchipează perfect viziunea Dior asupra frumuseții: o eleganță îndrăzneață, liberă și profund contemporană. Ea este una dintre acele figuri rare, ancorată în timpul ei și purtătoare de o respirație atemporală.
De ce să te chinui să pui mâna pe un iaht pentru a explora Coasta Amalfi din Italia, când Uber acoperă acum atât marea, cât și cerul?
Primii 100 de rezidenți se vor muta în această toamnă în metropola de peste 9 miliarde de euro, dotată cu mașini autonome și case inteligente. Astfel, „orașul viitorului” din Japonia va intra în faza de testare secretă, potrivit jurnaliștilor de la The Sun.
De la rochii și pălării colorate la poșete și pantofi, mai multe obiecte care i-au aparținut prințesei Diana vor fi scoase la vânzare în cadrul celei mai ample licitații ale unor piese din garderoba prințesei, potrivit casei de licitații, informează Reuters.
Hipermașina 963 RSP, disponibilă pentru șosea, a fost inspirată de Porsche-ul 917 Count Rossi și va fi expusă la Le Mans.
În recentele prezentări de modă pariziene de haute couture și prêt-à-porter, Maria Antoaneta a apărut într-o multitudine de corsete, șolduri strâmbe, mâneci voluminoase, corsete tip dublet și rochii fluide cu volane, în spiritul Micului Trianon.
Casa de modă reutilizează firele de ieri pentru a țese moda de mâine.
Hermès redă sensul exclusivității prin cea mai recentă creație a sa: o pereche de căști în valoare de 15.000 de dolari. Această piesă rară, realizată în cadrul prestigiosului atelier Ateliers Horizons, nu este un simplu dispozitiv audio, ci o declarație de rafinament, o dovadă a măiestriei artizanale și a designului desăvârșit care definesc casa franceză.
Demna, directorul de creație al casei Balenciaga din 2015, și-a dezvăluit ultima colecție înainte de plecarea sa.
Christina Ich este una dintre cele mai cunoscute și urmărite influencerițe din România. Bruneta a simțit nevoia de o pauză de la social media.
De ceva vreme, o nouă tendință câștigă popularitate în domeniul medicinei estetice: Gâtul Nefertiti. Inspirată de ținuta elegantă a celebrei regine egiptene, această tehnică nechirurgicală își propune să remodeleze linia maxilarului și să netezească gâtul prin injecții cu Botox.
Andreea Tonciu s-a retras din lumina reflectoarelor de când a devenit mamă, dedicându-se în totalitate fiicei sale, căreia îi face toate poftele.
Top modelul devine director artistic al unei colecții în ediție limitată cu accente californiene.
Noaptea în care mai mulți hoți înarmați au legat-o pe Kim Kardashian și au forțat-o să predea bijuterii în valoare de milioane de dolari a lăsat-o traumatizată și i-a schimbat viața pentru totdeauna, a declarat cea mai bună prietenă a vedetei și stilista sa în fața unui tribunal din Paris.
Meghan Markle nu și-a îndeplinit încă visul de a apărea pe coperta Vogue, prestigioasa revistă de modă înființată în 1892, iar atunci când a avut ocazia i-a șocat pe editorii revistei cu pretențiile sale.
Tată a nouă copii cu patru femei diferite, omul de afaceri Cristi Borcea cheltuiește lunar aproximativ 500.000 de euro.
Andreea Bănică și Lucian Mitrea și-au deschis propriul hotel la mare, în Eforie Nord și au decis să o angajeze și pe fiica lor.
Austria a câștigat finala Eurovision 2025, desfășurată la Basel, Elveția, prin talentatul Johannes Pietsch, cunoscut publicului sub numele de scenă J.J.
Dior adaugă un nou ambasador de imagine în portofoliul său – este vorba despre actrița Jenna Ortega. Aceasta a fost anunțată drept beauty ambassador pentru Dior Makeup, linia de machiaj a brandului Dior.