Aceste produse de înfrumusețare sunt printre cele mai scumpe din lume

De la oje high fashion până la formule de cinci stele care fac pielea să strălucească, „scump” este o subevaluare pentru majoritatea acestor produse de frumusețe de lux. Cu toate acestea, costul unui produs cosmetic sau al unui tratament generos poate indica adesea calitatea sa. La urma urmei, cine nu vrea o piele perfectă sau să descopere fântâna nesfârșită a tinereții?

Iată o listă cu unele dintre cele mai scumpe produse de înfrumusețare care promit rezultate extraordinare.

SkinCeuticals Silymarin CF

SkinCeuticals Silymarin CF este un ser avansat de vitamina C, care ajută la prevenirea ridurilor și ajută la reducerea semnelor vizibile ale îmbătrânirii. Formulat special pentru pielea grasă și cu tendință de pătare, acesta combină 0,5% silimarină, 15% acid l-ascorbic, 0,5% acid ferulic și 0,5% acid salicilic pentru a oferi protecție avansată a mediului în timp ce protejează pielea de stresul oxidativ, reduce grăsimea prin exfoliere eficientă, curăță porii și elimină petele. O sticluță de 30 ml este vândută la prețul de 166 de dolari.

Christian Louboutin Beauty Sheer Voile Lip Colour in Rouge Louboutin

Inspirat de pantofii inconici cu talpă roșie ai lui Christian Louboutin, acest produs nu este doar un ruj, ci este ambalat într-o fiolă neagră, bagheta regală a buzelor funcționează și ca un colier. Formula cremoasă infuzată cu uleiuri naturale și unturi de semințe hrănește buzele uscate. Fără paraben și ftalat, fiecare ruj costă 90 de dolari.

iS Clinic Super Ser Advance +

IS Clinical Super Serum Advance Plus fără parabeni vindecă în mod eficient țesutul cicatricial, vergeturile, pigmentarea inegală și multe altele. Infuzat cu stimulatori de colagen precum vitamina C și antioxidanți botanici, lichidul de culoarea chihlimbarului se absoarbe instantaneu. Hidratează rapid și netezește ridurile fine, formula luminează vizibil tonul pielii și reduce ridurile în timp, fără a irita pielea sensibilă. Costul unei sticle de 15 ml este de 92 de dolari.

Ser hialuronic Barbara Strum

Serul hialuronic de la Barbara Strum este formulat cu o concentrație optimă de molecule de acid hialuronic cu greutate redusă și mare, care asigură hidratarea pielii. Acest ser este perfect pentru utilizare după bronzare și ajută la eliminarea semnelor vizibile de iritare. Stcila de 30 ml se vinde cu 260 de euro.

Crema de corp Augustinus Bader

Această renumită marcă de îngrijire a pielii de lux s-a extins la „Augustinus Bader Body Cream” după succesul popularelor creme faciale. În centrul mărcii se află profesorul Augustinus Bader, care s-a bazat pe cei 30 de ani de cercetare în domeniul celulelor stem pentru a crea produse inovatoare de îngrijire a pielii care susțin procesele naturale de reînnoire a organismului. Potrivită pentru toate tipurile de piele, această poțiune de vis de 200 ml care costă 165 de dolari funcționează ca o cremă hidratantă din cap până în picioare, fiind o barieră sănătoasă de hidratare care restabilește pielea, reduce semnele îmbătrânirii, tonifică pielea. Un plus: crema este ambalată într-un flacon de sticlă reciclabil.

SK-II Facial Treatment Essence

Un venerat bestseller japonez de îngrijire a pielii, SK-II Facial Treatment Essence promite o piele cristalină într-o singură lovitură. Fiecare sticlă de 75 ml care se vinde cu 90 de dolari conține 90% pitera, un ingredient natural cultivat și creat în Japonia, care seamănă cu factorii naturali de hidratare ai pielii. Stabilind un standard de aur pentru anti-îmbătrânire de peste 40 de ani, se știe că pitera face pielea impecabilă, deoarece reduce petele și ridurile fine, oferind în același timp un ten mai luminos și hidratat în câteva minute de la aplicare.

La Prairie Cellular Cream Platinum Rare

Pe lângă platina care protejează ADN-ul și reîncarcă celulele, această cremă conține „cristale inteligente” exclusive pentru a spori proprietățile anti-îmbătrânire, însoțite de hidratare activată. Recipientul de 50 ml se vinde cu 1.525 de dolari.

Masca cremă Sisley Black Rose

Lansată în 2011, masca cu trandafir negru de la Sisley Paris vă oferă o piele plină și revitalizată. Infuzată cu un parfum floral delicat și extract de trandafir negru, care acționează ca un antioxidant puternic, o unitate de 60 ml costă aproximativ 137 de dolari.

Tratament facial Guerlain Orchidée Impériale Cure

Tratamentul facial Guerlain Orchidée Impériale Cure este un tratament intensiv de patru săptămâni care accelerează ciclul de reînnoire a pielii. Acest produs conține patru flacoane, fiecare conceput pentru a răspunde unei preocupări specifice a pielii. În cele din urmă, acest proces bioenergetic inovator își propune să vă lase cu o piele mai fermă, mai strălucitoare, precum și cu mai puține riduri. Un singur tratament poate costa până la 1.550 de dolari. 

Tratament cu aur pur de 24 K Mimi Luzon 

Răsfățați-vă pielea cu masca de aur pur 24-K de la Mimi Luzon. Acest tratament glamour unic integrează o mască antirid eficientă cu foițe de aur, extract de piersică, ceai roșu, coenzima 10, acid hialuronic și Hexpeptide8, care este o peptidă unică care relaxează adâncimea ridurilor și tensiunea feței. Fiecare pachet conține 4 tratamente cu mască completă pentru 349 de dolari.

Clea de Peau The Foundation SPF 21

Cle de Peau's Foundation SPF 21 costă 250 de dolari și combină fără efort machiajul natural și îngrijirea anti-îmbătrânire. Creată cu Illuminating Complex EX pentru a combate uscăciunea și deteriorarea pielii, acest produs pe bază de ulei oferă o textură netedă, uniformă și moale ca de cașmir.

La Mer Crème de la Mer Moisturizer

Un must-have pentru multe femei, La Mer Crème de la Mer Moisturizer mărește capacitatea de regenerare a celulelor pielii. Acest tratament pentru piele folosește formula secretă „Miracle Broth” a mărcii, compusă exclusiv și protejată prin drepturi de autor. Promițând rezultate rapide, imediat după prima aplicare, produsul se mândrește cu un cocktail liniștitor din extract de alge marine, substanțe nutritive bogate și alte ingrediente naturale active. Costul variază în funcție de dimensiune, cea mai mică fiind de 150 ml la 95 de dolari și cea mai mare fiind de 500 ml la 2475 de dolari.

Ser pentru ochi Orogold 24K 60-Second

Este un adevăr universal recunoscut că pielea din jurul ochilor îmbătrânește vizibil mai repede decât restul. Pentru 798 de dolari, Orogold Cosmetics oferă „soluția pentru ochi 24K 60-Second” pentru a vindeca ochii pufosi și obosiți. 

Lac de unghii Azature Black Diamond

Redefinind extravaganța, couturierul de bijuterii Azature a creat lacul de unghii Black Diamond, infuzat cu diamante de 267 de carate. Oja are un preț de 250.000 de dolari, fiind cea mai scumpă din lume. Se vinde doar în privat la sediul mărcii din Los Angeles.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Cristiano Ronaldo, o nouă achiziție extravagantă. A plătit 1,6 milioane de euro pe loc

Lucrurile nu stau prea bine în vestiarul clubului italian Juventus și diferite rapoarte sugerează că viitorul lui Cristiano Ronaldo la club este incert. După înfrângerea umilitoare a clubului împotriva rivalului AC Milan, vedeta de fotbal în vârstă de 36 de ani a sărit peste sesiunea de antrenament pentru a vizita fabrica Ferrari din Maranello.

McLaren X Richard Mille | Cel mai puternic ceas inspirat de un supercar

Unul dintre cele mai uimitoare parteneriate de lux din lume tocmai a devenit mai interesant.

George Cloney și-a luat castel de ziua lui. Cum arată conacul de 10 mil. $?

George Clooney a împlinit 60 de ani pe 6 mai. De ziua lui, starul american și-a făcut cadou o casă de 10 milioane de dolari în sudul Franței.

Cindy Crawford, trucuri de frumusețe după 50 de ani

Cindy Crawford este o icoană a modei. Ea este probabil una dintre cele mai recunoscute supermodele care au existat și a arătat practic la fel pe parcursul celor 40 de ani în care a fost în centrul atenției.

Anunțul care a afectat Bitcoin. Piața criptomonedelor pierde 365 de miliarde de dolari

Tesla a apăsat frâna pentru plățile cu bitcoin. CEO companiei, Elon Musk, a anunțat pe Twitter că Tesla nu va mai accepta plata în Bitcoin pentru automobile. El și-a motivat decizia prin faptul că „mineritul de Bitcoin afectează mediul înconjurător”. Piața criptomonedelor a pierdut 365 de miliarde de dolari după acest anunț.

Una dintre cele mai idilice insule din Italia este COVID-free

Pe măsură ce Europa își face planuri ca să redeschidă treptat granițele pentru vizitatorii din străinătate, se fac ultimele pregătiri în destinațiile dornice să deschidă sezonul estival.

Norel, ceasul exclusivist creat de un român în Olanda

Se spune că viața bate filmul și că fiecare om trebuie să-și împlinească visul pentru care a fost hărăzit pe pământ. Este și cazul românului Albert Norel Venete care a părăsit România și s-a stabilit în Olanda. Albert a abandonat teologia și și-a urmat visul: acela de a crea ceasuri. Află-i în continuare povestea care iată că s-a materializat după 15 ani de muncă.

De la mașini rapide la haute couture. Ferrari intră în industria modei, cu o colecție de îmbrăcăminte de lux

Din anul 1947, Ferrari a fost văzut ca un simbol al vitezei, luxului și bogăției. Ferrari este un brand sinonim cu cele mai dorite mașini din lume.

Iubita lui Elon Musk a ajuns la spital. Care este motivul

Iubita lui Elon Musk , muziciana Grimes (31 de ani), a fost spitalizată în urma unui atac de panică. Solista a dezvăluit marți, 11 mai, în mediul online că a ajuns la spital.

Gigi Hadid combină două coafuri ale momentului și stabilește un nou trend

Gigi Hadid este unul dintre cele mai bine cotate fotomodele din lume. La numai cinci luni de la nașterea primul ei copil, ea a revenit pe podium pentru prezentarea colecției Versace toamnă/iarnă 2021. Modelul a deschis și a închis show-ul Versace.

Licitații | Un tablou de Basquiat, adjudecat la 93 de milioane de dolari

Semn al schimbării statutului pictorului, aceeași pânză a fost vândută acum douăzeci de ani pentru o sutime din prețul plătit marți.

Jeff Bezos construiește un mega-iaht de lux. Vezi imagini cu nava de 500 de milioane de dolari

Fondatorul Amazon, Jeff Bezos, va intra în curând în posesia unui iaht de lux pentru care a plătit 500 de milioane de dolari - dovadă că industria de nișă pentru miliardari este în plină desfășurare.

Antrenamentul TABATA pentru un corp perfect sculptat: ce avantaje oferă

20 de secunde de intensitate maximă, urmate de 10 secunde de odihnă timp de 4 minute: acesta este ritmul impus de antrenamentul TABATA capabil să tonifice corpul în timp record.

hourglass_full 4 day ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Logomania | În 2021, logourile mărcilor devin bijuterii pentru nas și buze

„Moda revine” – deși este un slogan repetat frecvent, trebuie să recunoaștem că este una dintre regulile care guvernează lumea trendurilor. Ceea ce odată era considerat kitschos și fără gust, astăzi poate fi un adevărat hit. Acesta este și cazul logomaniei – moda pentru expunerea logo-urilor unor branduri renumite.

hourglass_full 6 day ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Valentino lansează prima sa colecție de machiaj

Casa Valentino este hotărâtă să cucerească industria de frumusețe, dezvăluind lansarea primei sale linii de machiaj. Produsele Valentino Beauty nu vor fi dezvăluite până pe 31 mai.

hourglass_full 9 day ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Zara își propune să cucerească și industria de beauty cu o linie de cosmetice

Lansarea globală a noii linii de cosmetice a gigantului Inditex, Zara Beauty, va fi inaugurată oficial pe 12 iunie, în contextul în care compania a pregătit evenimentul timp de 18 luni, scrie Vogue.

hourglass_full 11 day ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Olivia Palermo lansează Olivia Palermo Beauty, dulapul suprem de frumusețe

Influencerul de modă Olivia Palermo, de 35 de ani, intră în afacerile cu cosmetice. Vedeta își lansează propria marcă ce conține produse concepute ca „esențialul unui dulap de frumusețe”.

hourglass_full 18 day ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Rose Hermès: noul capitol de frumusețe este o sărbătoare a rozului în toate nuanțele sale

Tradiție și inovație legate de savoir faire caracteristic - aceștia sunt cei trei stâlpi ai mărcii pe care Hermès o reimaginează. Acum, Hermès Beauty își extinde universul cu cel mai recent capitol care urmează sublimelor rujuri Rouge Hermès.

hourglass_full 19 day ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH