Iată o listă cu unele dintre cele mai scumpe produse de înfrumusețare care promit rezultate extraordinare.

SkinCeuticals Silymarin CF este un ser avansat de vitamina C, care ajută la prevenirea ridurilor și ajută la reducerea semnelor vizibile ale îmbătrânirii. Formulat special pentru pielea grasă și cu tendință de pătare, acesta combină 0,5% silimarină, 15% acid l-ascorbic, 0,5% acid ferulic și 0,5% acid salicilic pentru a oferi protecție avansată a mediului în timp ce protejează pielea de stresul oxidativ, reduce grăsimea prin exfoliere eficientă, curăță porii și elimină petele. O sticluță de 30 ml este vândută la prețul de 166 de dolari.

Inspirat de pantofii inconici cu talpă roșie ai lui Christian Louboutin, acest produs nu este doar un ruj, ci este ambalat într-o fiolă neagră, bagheta regală a buzelor funcționează și ca un colier. Formula cremoasă infuzată cu uleiuri naturale și unturi de semințe hrănește buzele uscate. Fără paraben și ftalat, fiecare ruj costă 90 de dolari.
IS Clinical Super Serum Advance Plus fără parabeni vindecă în mod eficient țesutul cicatricial, vergeturile, pigmentarea inegală și multe altele. Infuzat cu stimulatori de colagen precum vitamina C și antioxidanți botanici, lichidul de culoarea chihlimbarului se absoarbe instantaneu. Hidratează rapid și netezește ridurile fine, formula luminează vizibil tonul pielii și reduce ridurile în timp, fără a irita pielea sensibilă. Costul unei sticle de 15 ml este de 92 de dolari.
Serul hialuronic de la Barbara Strum este formulat cu o concentrație optimă de molecule de acid hialuronic cu greutate redusă și mare, care asigură hidratarea pielii. Acest ser este perfect pentru utilizare după bronzare și ajută la eliminarea semnelor vizibile de iritare. Stcila de 30 ml se vinde cu 260 de euro.
Această renumită marcă de îngrijire a pielii de lux s-a extins la „Augustinus Bader Body Cream” după succesul popularelor creme faciale. În centrul mărcii se află profesorul Augustinus Bader, care s-a bazat pe cei 30 de ani de cercetare în domeniul celulelor stem pentru a crea produse inovatoare de îngrijire a pielii care susțin procesele naturale de reînnoire a organismului. Potrivită pentru toate tipurile de piele, această poțiune de vis de 200 ml care costă 165 de dolari funcționează ca o cremă hidratantă din cap până în picioare, fiind o barieră sănătoasă de hidratare care restabilește pielea, reduce semnele îmbătrânirii, tonifică pielea. Un plus: crema este ambalată într-un flacon de sticlă reciclabil.
Un venerat bestseller japonez de îngrijire a pielii, SK-II Facial Treatment Essence promite o piele cristalină într-o singură lovitură. Fiecare sticlă de 75 ml care se vinde cu 90 de dolari conține 90% pitera, un ingredient natural cultivat și creat în Japonia, care seamănă cu factorii naturali de hidratare ai pielii. Stabilind un standard de aur pentru anti-îmbătrânire de peste 40 de ani, se știe că pitera face pielea impecabilă, deoarece reduce petele și ridurile fine, oferind în același timp un ten mai luminos și hidratat în câteva minute de la aplicare.

Pe lângă platina care protejează ADN-ul și reîncarcă celulele, această cremă conține „cristale inteligente” exclusive pentru a spori proprietățile anti-îmbătrânire, însoțite de hidratare activată. Recipientul de 50 ml se vinde cu 1.525 de dolari.
Lansată în 2011, masca cu trandafir negru de la Sisley Paris vă oferă o piele plină și revitalizată. Infuzată cu un parfum floral delicat și extract de trandafir negru, care acționează ca un antioxidant puternic, o unitate de 60 ml costă aproximativ 137 de dolari.
Tratamentul facial Guerlain Orchidée Impériale Cure este un tratament intensiv de patru săptămâni care accelerează ciclul de reînnoire a pielii. Acest produs conține patru flacoane, fiecare conceput pentru a răspunde unei preocupări specifice a pielii. În cele din urmă, acest proces bioenergetic inovator își propune să vă lase cu o piele mai fermă, mai strălucitoare, precum și cu mai puține riduri. Un singur tratament poate costa până la 1.550 de dolari.

Răsfățați-vă pielea cu masca de aur pur 24-K de la Mimi Luzon. Acest tratament glamour unic integrează o mască antirid eficientă cu foițe de aur, extract de piersică, ceai roșu, coenzima 10, acid hialuronic și Hexpeptide8, care este o peptidă unică care relaxează adâncimea ridurilor și tensiunea feței. Fiecare pachet conține 4 tratamente cu mască completă pentru 349 de dolari.
Cle de Peau's Foundation SPF 21 costă 250 de dolari și combină fără efort machiajul natural și îngrijirea anti-îmbătrânire. Creată cu Illuminating Complex EX pentru a combate uscăciunea și deteriorarea pielii, acest produs pe bază de ulei oferă o textură netedă, uniformă și moale ca de cașmir.
Un must-have pentru multe femei, La Mer Crème de la Mer Moisturizer mărește capacitatea de regenerare a celulelor pielii. Acest tratament pentru piele folosește formula secretă „Miracle Broth” a mărcii, compusă exclusiv și protejată prin drepturi de autor. Promițând rezultate rapide, imediat după prima aplicare, produsul se mândrește cu un cocktail liniștitor din extract de alge marine, substanțe nutritive bogate și alte ingrediente naturale active. Costul variază în funcție de dimensiune, cea mai mică fiind de 150 ml la 95 de dolari și cea mai mare fiind de 500 ml la 2475 de dolari.

Este un adevăr universal recunoscut că pielea din jurul ochilor îmbătrânește vizibil mai repede decât restul. Pentru 798 de dolari, Orogold Cosmetics oferă „soluția pentru ochi 24K 60-Second” pentru a vindeca ochii pufosi și obosiți.
Redefinind extravaganța, couturierul de bijuterii Azature a creat lacul de unghii Black Diamond, infuzat cu diamante de 267 de carate. Oja are un preț de 250.000 de dolari, fiind cea mai scumpă din lume. Se vinde doar în privat la sediul mărcii din Los Angeles.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Louis Vuitton a prezentat Fantasmagory, cel mai recent parfum din colecția Les Extraits, care marchează o evoluție semnificativă în universul parfumurilor de lux.
Jean Paul Gaultier vine astăzi cu o creație ce depășește granițele convenționalului, un elixir incandescent care transformă orice femeie într-o zeiță modernă: Gaultier Divine Elixir.
Kering a lansat o nouă colecție de parfumuri pentru brandul italian de modă Bottega Veneta, numită Mezzanotte.
Céline Dion este starul campaniei pentru sărbători a brandului de cosmetice Charlotte Tilbury.
Balenciaga se pregătește de noi începuturi – pe 4 octombrie, designerul Pierpaolo Piccioli își va dezvălui colecția de debut în calitate de director de creație al casei de modă franceze.