Aceste iPhone 13 Pro personalizate sunt inspirate de ceasurile Rolex. Au un preț pe măsură!

Sunteți cu adevărat înstărit dacă aveți un Rolex de etalat, un supercar de condus și o carcasă super-exclusivă pentru cel mai nou iPhone 13 Pro Max.

Tocmai de aceea există mărci precum Caviar, pentru a personaliza chiar și cele mai obișnuite obiecte, de exemplu, o carcasă pentru telefon parcă dețineți ceva cu adevărat spectaculos.

Caviar nu este străin să scoată huse de telefon scumpe, care costă de mai multe ori mai mult decât dispozitivul în sine, dar pentru cel mai nou iPhone 13, marca s-a întrecut pe sine. Diferite modele de ceasuri Rolex inspiră cea mai recentă colecție de carcase de lux pentru modelele iPhone 13 Pro și Pro Max. Există cinci variante disponibile care vor face alegerea mai dificilă în comparație cu alegerea dintre cele mai recente versiuni de iPhone 13.

Yacht Club, Olive Rays, Dark Sky, Meteorite și Benvenuto sunt toate inspirate de ceasurile iconice Rolex și sunt limitate la doar 99 de unități. 


Varianta Olive Rays se inspiră din colecția Rolex Datejust și prezintă verigi metalice placate cu aur. Apropiată de acest design este carcasa Yacht Club, care se inspiră din Rolex Yacht-Master II. Cu panoul său din bronz-titan și rama ceasului roz pe albastru, veți privi în spatele telefonului mai des decât ați crede.

Carcasa Dark Sky vine cu stejar colorat negru cu metal placat cu aur pentru cei cu o dragoste de nezdruncinat pentru negru. Unii dintre voi ar putea ghici că se inspiră de la Rolex Sky-Dweller. Următoarea este carcasa Meteorite inspirată de Rolex Cosmograph Daytona. După cum se numește, această carcasă de telefon încorporează de fapt material din meteorit natural în partea superioară a carcasei, în timp ce partea inferioară este din titan lustruit cu acoperire PVD neagră care înconjoară un panou din fibră de carbon.

Cea mai luxoasă variantă a modelelor Caviar iPhone 13 Pro și Pro Max este carcasa Benvenuto bazată pe Rolex Cellini. Aceasta prezintă un model captivant de răsărit gravat în aur alb de 18 karate și acoperit cu o decorație din aur de 18 karate. Completarea perfectă a elementelor aurii este adăugarea de piele de crocodil.

Carcasa Benvenuto se vinde cu aproximativ 25.000 de dolari. Celelalte modele vor fi disponibile pentru aproximativ 6.000-8.500 de dolari.








Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Primul restaurant Louis Vuitton din S.U.A. a fost deschis în New York

Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.

Cum a pierdut Rocsana Marcu 2,5 milioane de euro din cauza lui Neymar

Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.

Colierul cu diamante al reginei Maria Antoaneta, adjudecat pentru o sumă mai mare decât cea estimată

Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).

Adelina Pestrițu a făcut turul vilei ultra luxoase în care stă cazată pe perioada vacanței din Arabia Saudită

Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.

Destinația ultra luxoasă și exclusivistă în care Adelina Pestrițu și-a dus soțul de ziua lui

Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.

Andreea Bostănică a recunoscut de unde are are banii și cadourile scumpe

Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.

Tiffany & Co. x Fondation César Homeware lansează o colecție de articole pentru casă

Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.

Ceasul de masă Montgolfière Aéro, măiestria tehnică a lui Louis Vuitton

Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.

Bottega Veneta dezvăluie prima colecție de bijuterii de lux

Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.

Piața luxului e în declin. Veniturile reduse la toate mărcile

Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.

Masa de biliard Gucci de 110.000 de dolari este locul în care moda se întâlnește cu jocul

Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.

Ariana Grande, vedeta noii campanii de sărbători a Swarovski

Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.

Masa de biliard Gucci de 110.000 de dolari este locul în care moda se întâlnește cu jocul

Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.

hourglass_full 20 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Cum arată Sindalah, noua staţiune de lux inaugurată de Arabia Saudită la Marea Roșie

Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.

hourglass_full 24 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Ralph Lauren lansează prima colecție de bijuterii pentru bărbați

Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.

hourglass_full 28 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Louis Vuitton lansează o colecție de bijuterii inspirată de imprimeul Damier

Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Dolce & Gabbana aduce flerul sicilian la Shanghai cu primul DG Caffè din lume

Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Nespresso și Jean Imbert dezvăluie cea mai dorită colaborare festivă

Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL