Ultimele vânzări de bijuterii la Christie’s New York au dovedit că pietrele prețioase nu și-au pierdut atractivitatea.
Casa de licitații a găzduit atât vânzările Magnificent Jewels of Anne Eisenhower, cât și Magnificent Jewels în New York pe 7 iunie, realizând un total combinat de 62,3 milioane de dolari. Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut cu milioane de euro în ambele licitații.
Vânzarea anuală de bijuterii magnifice a casei de licitații Christie's a atins un total de 50,7 milioane de dolari miercuri, diamantul „Lumina păcii” conducând vânzările. Piatra masivă de 126 de carate, deținută anterior de Zale Corporation din Dallas, s-a vândut pentru 13,6 milioane de dolari. A fost numit anterior „Zale Light of Peace” pentru a promova idealurile filantropice ale companiei.
O parte din încasările pentru lotul orbitor va fi donată SUA pentru UNHCR, o Agenție a ONU pentru Refugiați. Bijuterii Harry Winston, Verdura și Chaumet din colecțiile private au mai fost prezentate în vânzare, care a văzut 112 la sută din loturile sale vândute la o estimare scăzută și 96 la sută vândute în funcție de valoare.
Brățara elegantă cu rubin și diamante „Jarretière” a actriței Marlene Dietrich de la Van Cleef & Arpels a condus, între timp, licitația The Magnificent Jewels of Anne Eisenhower. Actrița germano-americană a cumpărat brățara în 1937 și mai târziu a purtat-o în filmul lui Alfred Hitchcock din 1950, Stage Fright. Eisenhower, un cunoscut colecționar și designer de interior, a achiziționat piesa de la proprietatea lui Dietrich în 1992.
Miercuri, brățara s-a vândut cu puțin peste estimarea ei de 4,5 milioane de dolari, ca parte a vânzărilor totale de 11,5 milioane de dolari. Alte elemente remarcabile în vânzarea de 31 de loturi au variat de la o brățară Cartier din aur galben de 18 karate la cercei cu smarald și diamante David Webb.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.