Fashionistele au aprobat colaborarea sportivă din toamna 2022 a lui Alessandro Michele. Dar un accesoriu specific a ieșit în evidență din colecție prin interpretarea îmbrăcămintei de stradă. Noua umbrelă de lux Adidas x Gucci ar fi trebuit să fie bariera care te protejează de ploaie.
Cu toate acestea, accesoriul este cel care provoacă furtuna. Umbrela este, fără îndoială, una dintre cele mai frumoase pe care le-am văzut vreodată, în ciuda prețului de 1.290 de dolari.
Este la fel de atractivă ca orice alte polouri, veste, fuste și treninguri inspirate din tenis din colecție, completate cu monograma „GG” interconectată și arta trefoil. Cea mai bună parte este un mâner din lemn de mesteacăn sculptat în litera G.
În ciuda tuturor acestor avantaje, oamenii din China sunt revoltați. Această umbrelă frumoasă nu poate rezista la ploaie și nu face absolut nimic pentru a-și proteja proprietarul de ploaie. Mărcile respectate nu au păcălit pe nimeni, deoarece descrierea magazinului online Gucci spune clar: „Vă rugăm să rețineți că acest articol nu este impermeabil și este destinat protecției solare sau utilizării decorative”.
Ceea ce i-a înfuriat pe cumpărători este de ce nu au putut să facă ceva util la acest preț exorbitant. O umbrelă care nu te protejează de ploaie este la fel de inutilă ca aerul îmbuteliat. Cu toate acestea, marca de lux a răspuns rapid și a făcut modificări pe site-ul său oficial din China. Gucci a modificat numele produsului de la umbrelă de ploaie la simplu „umbrelă”.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.
După ce a creat un brand inestimabil de prețios în automobile, Mercedes-Benz se extinde în lumea imobiliară cu un nou brand numit Mercedes-Benz Places.