Fiind partenerul de viață de câțiva ani al Rihannei, rapperul A$AP Rocky știa că ochii vor fi ațintiți asupra lui la Super Bowl LVII și nu a ratat ocazia de a se îmbrăca pentru a impresiona. În timp ce Rihanna a furat inevitabil spectacolul cu prestația ei – și cu anunțul că ea și Rocky așteptau un al doilea copil – jacheta personalizată a rapperului Jeff Hamilton a fost apreciată datorită mesajului de pe spate.
Cureaua lui, creație Alex Moss, avea un design din aur alb împânzit cu diamante și rubine, care a durat patru luni pentru a fi creat conform specificațiilor rapperului.
Geaca din piele Jeff Hamilton a lui Rocky a fost în egală măsură pro-fotbal, Team Rihanna și patriotică, prezentând stele și dungi pe față și un orizont al orașului pe spate, suprapus cu o imagine a mâinii tatuate a Rihannei care susține o minge de fotbal.
Aceeași imagine cu mâna Rihannei ținând o minge de fotbal NFL a fost folosită pentru a-și anunța spectacolul în septembrie, iar NFL și-a semnalat aprobarea pentru alegerea modei a lui Rocky printr-un videoclip pe Instagram, care aruncă o privire mai atentă asupra designului său personalizat, subtitrând „Jacheta lui A$AP este totul."
Spre deosebire de jachetă, centura Alex Moss a lui Rocky nu a fost concepută special pentru Super Bowl, dar a fost cu toate acestea imposibil de ignorat. Potrivit unui interviu din 2022 cu TMZ , Rocky l-a căutat pe designer anul trecut pentru o curea personalizată și o cataramă proiectată manual, cu „GRIM”. Piesa a fost realizată manual în studioul de bijuterii Moss din New York, iar catarama este realizată din aur alb de 18k, cu diamante albe, diamante verzi, diamante negre și rubine, care descriu designul său, cu litere concepute pentru a arăta ca logo-ul Goosebumps al lui RL Stine pentru „G” pe Hypebeast și ca sigla Monster Energy pentru „M”, pe Complex. Cureaua în sine este un design monogramă Gucci, acoperit cu pietre colorate, iar întreaga creație a durat patru luni pentru a fi finalizată și l-a costat pe rapper 322.000 de dolari.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.