Ray-Ban, simbolul atemporal al stilului, face un nou pas înainte, anunțând numirea lui A$AP Rocky ca prim director de creație din istorie. Un anunț care rezonează ca un semnal puternic: fuziunea lumii modei, muzicii și inovației. Designerul vizionar preia conducerea Ray-Ban Studios, o platformă dedicată artei și culturii, pentru a redefini imaginea și viitorul mărcii.
A$AP Rocky, numele complet Rakim Mayers, a lăsat o amprentă de neșters în industria muzicală din 2011, dar influența sa nu se oprește aici. Între albumele sale apreciate, colaborările sale iconice în modă și rolul său de antreprenor de avangardă, artistul a știut întotdeauna să regândească granițele dintre artă, cultură și modă. Astăzi, rapperul preia o nouă provocare ghidând studiourile Ray-Ban în viitor.
Misiunea sa este clară: să imagineze noi creații și experiențe îndrăznețe care să se inspire din universul său unic, în timp ce aduc un omagiu moștenirii mărcii. Prima sa inițiativă ca director de creație? Colecția Blacked Out, o reinterpretare a Mega Icons care va fi lansată în aprilie 2025. Un amestec de design avangardist și măiestrie atemporală cu o întorsătură radical modernă.
„Întotdeauna am admirat capacitatea Ray-Ban de a rămâne fidel rădăcinilor sale, în timp ce evoluez constant, sunt încântat să fac parte din această moștenire puternică și să dezvolt următorul capitol al unui brand iconic”, a spus A$AP Rocky, exprimându-și entuziasmul pentru această colaborare care marchează un punct de cotitură în cariera sa.
De aproape 80 de ani, Ray-Ban a fost mult mai mult decât un simplu brand de ochelari. Este un adevărat simbol, purtat de muzicieni, actori, artiști și icoane ale culturii pop, care au întruchipat spiritul rebel și îndrăzneala mărcii. Sosirea lui A$AP Rocky în această familie ilustrează perfect acest ADN de pionier, de creativitate fără margini și de inovație.
Leonardo Maria Del Vecchio, președintele Ray-Ban, și-a exprimat entuziasmul față de lucrul cu rapperul: „Ray-Ban este mai mult decât industria ochelarilor; nu este doar un brand, este un stil de viață. Astăzi, îi urăm bun venit lui A$AP Rocky în familia noastră; este un artist și creator vizionar. Capacitatea lui de a depăși granițele lumilor pe care le explorează se aliniază perfect cu ADN-ul Ray-Ban.”
A$AP Rocky, fidel spiritului său de avangardă, merge mai departe decât simpla creare de ochelari. Viziunea sa cuprinde o reinventare completă a experienței Ray-Ban, atât în ceea ce privește produsele, cât și spațiile fizice. Va reinterpreta ramele clasice cu detalii îndrăznețe și lentile ultra-negre care vor îmbunătăți Colecția Blacked Out. Acești ochelari revăzuți vor amesteca influențe vintage și accente moderne, creând o fuziune perfectă între moștenire și inovație.
Dar proiectul nu se oprește aici: rapperul se va ocupa și de campanii de comunicare, de amenajarea magazinelor Ray-Ban și de integrarea artelor în fiecare colț al universului mărcii. Va implica regândirea modului în care brandul interacționează cu consumatorii săi, prin amestecarea muzicii, modă și artă pentru a oferi o experiență nouă și captivantă.
Casă de modă Mugler l-a numit pe designerul Miguel Castro Freitas director de creație, urmându-i astfel lui Casey Cadwallader.
Zoë Kravitz este starul celei mai noi campanii a casei de bijuterie Jessica McCormack, denumită „Rush Hour”.
Începe a doua ediție a Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week – evenimentul de anvergură internațională din România
Cea mai recentă colaborare a lui Richard Mille cu Ferrari este un ceas tourbillon cu o mișcare cronograf fantastic de complicată în fracțiune de secundă.
Jack McCollough și Lazaro Hernandez de la Proenza Schouler vor prelua conducerea creativă a casei Loewe, deținută de LVMH.
Cincoro Tequila și AC Milan au prezentat o sticlă ultra-exclusivă în ediție limitată pentru a marca cea de-a 125-a aniversare a clubului de fotbal, într-o colaborare de referință care îmbină băuturile spirtoase de lux și moștenirea sportivă.
Brandul francez Jacquemus aniversează 15 ani de existență cu o colecție specială.
Antonia a vorbit despre îmbunătățirile pe care și le-a făcut la nivelul corpului.
Donatella Versace a anunțat în urmă cu o săptămână că se retrage din rolul de director de creație al brandului ce îi poartă numele de familie.
Cristi Borcea și soția sa, Valentina Pelinel, acordă o mare atenție sănătății și felului în care arată, lucru ce a fost confirmat inclusiv de model.
Reinaldo Herrera, personalitate influentă în lumea modei și a înaltei societăți internaționale, s-a stins din viață la vârsta de 91 de ani, marți, la reședința sa din Manhattan.
Lamborghini schimbă vitezele cu roți de pregătire pentru juniori prin parteneriatul cu marca britanică Silver Cross pentru a crea căruciorul Reef AL Arancio. Vorbim de un model în ediție limitată conceput pentru părinții care doresc ca micuții lor să călătorească cu stil.
Lamborghini schimbă vitezele cu roți de pregătire pentru juniori prin parteneriatul cu marca britanică Silver Cross pentru a crea căruciorul Reef AL Arancio. Vorbim de un model în ediție limitată conceput pentru părinții care doresc ca micuții lor să călătorească cu stil.
Colecția specială sărbătorește cea de-a 75-a aniversare a F1.
Motocicleta Harley-Davidson CVO Road Glide RR are un preț de 110.000 de dolari și vor fi construite doar 131 din modelul ultra-exclusiv.
Disneyland Paris a anunțat viitoarea lansare a La Forêt Secrète, un nou restaurant fine dining condus de bucătarul Jean Imbert, distins cu stele Michelin, care și-a deschis porțile pe 7 martie 2025, la hotelul Disneyland recent renovat.
Producătorul francez de șampanie Moët & Chandon a colaborat cu Pharrell Williams pentru o colecție în ediție limitată care are ca scop transformarea sărbătoririi zilei de naștere.
Inspirat de legendarul Aston Martin DBR1, care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1959, acest model open-top reprezintă un tribut adus moștenirii competiționale a mărcii. Exemplar unic în România, mașina expusă la Țiriac Collection este numărul 61 din seria limitată de doar 88 de unități produse.