A murit celebrul cowboy din reclamele Marlboro

Robert Norris, primul cowboy adevărat care a jucat în reclamele țigărilor Marlboro, a murit duminica trecută, la vârsta de 90 de ani, la ferma sa din Colorado Springs, fără să fi fumat vreodată.

A fost considerat imaginea perfectă pentru personajul cowboy-ului care promovează țigările iar el a privit apariția sa în reclame ca pe o favoare. În anii ’60, chipul lui Robert a început să apară în reviste și pe panourile publicitare, fiind chipul Marlboro Man pentru 12 ani.

În realitate, Robert Norris a fost mereu nefumător și a părăsit campania când a început să se gândească la faptul că oferă un exemplu greșit copiilor.

Inițial, țigările Marlboro erau destinate femeilor, iar directorii de publicitate angajați de producător au încercat să găsească o modalitate pentru a le vinde și bărbaților. Compania de publicitate Leo Burnett a creat conceptul „Marlboro Man” (Bărbatul Marlboro), un cowboy dur din vestul sălbatic. Acela a fost momentul în care l-a descoperit pe Robert Norris.

Robert era cunoscut în orașul său natal ca om de afaceri, fermier și pentru gesturile umanitare. A susținut mai multe asociații care organizau spectacole de rodeo. Soția sa a murit în 2016, la 88 de ani. Aveau doi fii și două fiice.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Primul restaurant Louis Vuitton din S.U.A. a fost deschis în New York

Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.

Cum a pierdut Rocsana Marcu 2,5 milioane de euro din cauza lui Neymar

Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.

Colierul cu diamante al reginei Maria Antoaneta, adjudecat pentru o sumă mai mare decât cea estimată

Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).

Adelina Pestrițu a făcut turul vilei ultra luxoase în care stă cazată pe perioada vacanței din Arabia Saudită

Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.

Destinația ultra luxoasă și exclusivistă în care Adelina Pestrițu și-a dus soțul de ziua lui

Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.

Andreea Bostănică a recunoscut de unde are are banii și cadourile scumpe

Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.

Tiffany & Co. x Fondation César Homeware lansează o colecție de articole pentru casă

Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.

Ceasul de masă Montgolfière Aéro, măiestria tehnică a lui Louis Vuitton

Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.

Bottega Veneta dezvăluie prima colecție de bijuterii de lux

Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.

Piața luxului e în declin. Veniturile reduse la toate mărcile

Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.

Masa de biliard Gucci de 110.000 de dolari este locul în care moda se întâlnește cu jocul

Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.

Ariana Grande, vedeta noii campanii de sărbători a Swarovski

Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.

Masa de biliard Gucci de 110.000 de dolari este locul în care moda se întâlnește cu jocul

Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.

hourglass_full 21 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Cum arată Sindalah, noua staţiune de lux inaugurată de Arabia Saudită la Marea Roșie

Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.

hourglass_full 25 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Ralph Lauren lansează prima colecție de bijuterii pentru bărbați

Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.

hourglass_full 29 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Louis Vuitton lansează o colecție de bijuterii inspirată de imprimeul Damier

Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Dolce & Gabbana aduce flerul sicilian la Shanghai cu primul DG Caffè din lume

Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Nespresso și Jean Imbert dezvăluie cea mai dorită colaborare festivă

Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL