Clasamentele au devenit destul de controversate, dar organizațiile continuă să-și lanseze listele cu crème de la crème. Și dacă întrebi cele mai bune 50 de restaurante din lume, primul loc din întreaga lume este Lima ’s Central.
Marți seara, la o ceremonie din Valencia, Spania, grupul și-a dezvăluit clasamentul celor mai bune 50 de restaurante de pe glob, după ce la începutul acestei luni a lansat clasamentul 51-100. După Central, primele cinci au fost completate de un trio de restaurante spaniole — Disfrutar din Barcelona, Diverxo din Madrid și Asador Etxebarri din Atxondo — și Alchimistul din Copenhaga (care a urcat de pe locul 18).
„Nu este vorba despre a fi numărul 1; nu este vorba despre competiție; nu este vorba despre a fi cel mai bun”, a spus Virgilio Martínez de la Central. „Aceasta este despre ceea ce facem în fiecare zi – să iubim ceea ce facem, să continuăm să ne atingem obiectivele frumoase și să căutăm doar adevărul.”
Central, care s-a deschis în 2008, a apărut pentru prima dată în clasament în 2013, ajungând pe locul 50. A urcat rapid, petrecând o mare parte din ultimul deceniu în primele șase înainte de a deveni primul restaurant sud-american care a devenit numărul 1.
Cuplul din spatele stabilimentului, Léon și Martínez, și-au folosit restaurantul ca o vitrină a ingredientelor și gătit indigene peruane, devenind promotori globali pentru bucătăria țării lor natale. Léon a continuat ca bucătar șef al Central pentru a deschide prima ei afacere solo, Kjolle, care sa alăturat Central în top 50 anul acesta.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.