Dezvăluind o viziune elegantă pentru vară, inspirată de reclamele din anii '90 ale Diet Coke, supermodelul și antreprenorul oferă stilul ei atemporal și ireverent campaniei din acest sezon.
Intitulat „Diet Coke by Kate Moss, Love What You Love”, parteneriatul emblematic este la colaborarea lor originală de anul trecut. Moss a comentat: „Anul trecut a fost o experiență atât de incredibilă, așa că atunci când am colaborat la sezonul 2, arhivele mărcii au fost un loc uimitor de început. Pauzele Diet Coke Break sunt clasice și am vrut să adaug ceva diferit acestor momente. Campania este foarte diferită din punct de vedere estetic de anii '90 și '00, dar narațiunea este aceeași. Totul este o pauză pentru a iubi ceea ce iubești și a te răsfăța în acel moment, fără a te lua prea în serios. Sunt încântată să dezvălui noua campanie în curând!”

Figură proeminentă în industrie, campania prezintă note la modă în colecția ediție limitată. Sean Kellet de la The Coca-Cola Company a declarat: „Suntem încântați să extindem parteneriatul cu Kate Moss în calitate de director de creație. Anul trecut, ne-am inspirat din arhivele de neegalat ale lui Kate pentru a sărbători dragostea noastră comună pentru modă. În sezonul 2, i-am oferit lui Kate acces la moștenirea Diet Coke pentru a crea ceva uimitor din punct de vedere vizual și neașteptat, cu un ochi de Diet Coke.”
Într-una dintre imagini, Moss reimaginează estetica „Diet Coke Break”, care prezenta inițial o construcție dăltuită care lucra pe un șantier. Moss împodobește o rochie a stilistei legendare Katy England pentru noua campanie revizuită.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Suntem încântați de această colaborare în ediție limitată care combină tehnologia montană cu eleganța modernă — și reinventează articolele esențiale pentru iarnă.
A doua colaborare dintre Jacquemus și Moon Boot dezvăluie trei modele exclusive în care zăpada devine scenă, iar siluetele, personaje într-un vis la mare altitudine.
După doar câteva luni și o singură colecție, directorul de creație Dario Vitale părăsește Versace, lăsând casa de modă în fața unui viitor în redefinire.
Chanel îl anunță oficial pe A$AP Rocky ca ambasador, pecetluind alianța dintre îndrăzneala muzicianului și viziunea contemporană a lui Matthieu Blazy.