În timpul paradei ce prezenta cămășile de forță, un model și-a ridicat mâinile pentru a arăta mesajul scris pe ele. „Sănătatea mintală nu este la modă.”
„Ca artist și ca om ce s-a luptat cu aceste probleme de sănătate mintală, dar și ca om ce a avut membrii din familie sau oameni dragi ce s-au luptat cu depresie, anxietate, bipolaritate și schizofrenie, este absolut insensibil și dureros ca o casă de modă faimoasă și puternică așa cum este Gucci șă folosească aceste imagini ca un concept pentru o colecție de modă. Mulți oameni sunt catalogați cum nu trebuie la locul de muncă sau în viața de zi cu zi din cauza acestor probleme, iar multe alte persoane nu consideră că problemele mintale sunt probleme de sănătate, doar pentru faptul că nu sunt vizibile. Cămășile de forță sunt un simbol al unui timp foarte dur, când problemele mintale nu erau înțelese în medicină, iar oamenii își pierdeau drepturile și libertatea, fiind torturați și abuzați în instituții.”
„Am ales să protestez în timpul prezentării de modă Gucci Primăvară/Vară 2020, căci eu precum și alte colege modele credem că stigmatul din jurul sănătății mintale trebuie să înceteze.”, dezvăluia Ayesha Tan-Jones pe o rețea de socializare. „Este de prost gust din partea casei de modă Gucci să folosească haine și ținute ce aduc aminte de pacienții cu probleme mintale. A prezenta aceste probleme ca recuzită pentru a vinde în zilele noastre haine este vulgar, lipsit de imaginație și jignitor pentru milioanele de oameni din jurul lumii ce se luptă cu aceste probleme.”, a adăugat modelul.
Replica casei de modă Gucci a venit repede, declarând că acele cămăși nu vor fi vândute. La o conferință de presă după show, Michele dezvăluia faptul că pentru această colecție el s-a gândit mai mult la uniforme și umanitate. „Uniformele constrâng și blochează, fac pe cineva anonim.”, spunea acesta.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.