Măștile chirurgicale au fost introduse pentru prima dată în spitale la sfârșitul secolului al XVIII0lea, dar s-au răspândit și în rândul publicului larg după izbucnirea gripei spaniole din 1919, care a ucis peste 50 de milioane de oameni. De atunci, oamenii au preluat ideea că măștile sunt o metodă sigură care poate anula orice risc de îmbolnăvire.
Experții în virusologie sunt sceptici cu privire la eficacitatea lor împotriva virusurilor transmise în aer. Există însă unele dovezi care sugerează că măștile pot ajuta la prevenirea transmiterii bolilor de la mâini la gură.
Care este de fapt, adevărul? Dr. David Carrington, de la Universitatea din St George's, a declarat pentru BBC News că „măștile chirurgicale de rutină pentru public nu sunt o protecție eficientă împotriva virusurilor sau bacteriilor din aer”, deoarece acestea sunt prea lejere, nu au filtru de aer și lasă zona ochilor expusă.
Totuși, acestea pot diminua riscul contaminării și protejează de virusurile și bacteriile transmise de cei care tușesc sau strănută sau chiar de propriile mâini murdare. Un studiu din 2016 arată că oamenii își ating fața de circa 23 de ori pe oră, așa că igiena este un alt aspect care merită luat în considerare în cazul epidemiilor.
Jonathan Ball, profesor de virologie moleculară la Universitatea din Nottingham, a declarat: „Într-un studiu bine controlat, masca de față a fost la fel de bună pentru prevenirea infecției gripale ca un aparat respirator special.” Respiratoarele, dispozitive medicale cu filtru de aer, sunt concepute special pentru a proteja împotriva particulelor aeriene cu potențial periculos.
Dr. Connor Bamford, de la Institutul Wellcome-Wolfson pentru Medicină Experimentală, de la Queen's University Belfast, a spus că „punerea în aplicare a unor măsuri simple de igienă” a fost mult mai eficientă. Asta înseamnă spălarea regulată a mâinilor cu apă și săpun și evitarea atingerii feței.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.