Potrivit unei noi cercetări publicate în European Journal of Preventive Cardiology, consumul „obişnuit” de ceai este asociat cu un risc redus de boli cardiovasculare şi deces în urma unei afecţiuni.
Există, însă, o diferenţă între consumul de ceai verde şi ceai negru, conform oamenilor de ştiinţă.
Studiul sugerează că o persoană cu vârsta de 50 de ani care bea în mod obişnuit ceai se va confrunta cu boală coronariană şi/sau accident vascular cerebral, în medie, cu 1,41 ani mai târziu şi va trăi cu 1,26 ani mai mult decât o persoană care consumă ceai rar sau deloc.
De asemenea, s-a observat că persoanele care beau în mod obişnuit ceai prezentau un risc cu 20 de procente mai mic de boli de inimă şi accident vascular cerebral şi un risc cu 22 procente mai mic de afecţiuni cardiovasculare fatale.
Totodată, cei care beau frecvent ceai au prezentat un risc cu 15 procente mai mic de deces, sugerează studiul.
„Consumul obişnuit de ceai este asociat cu riscuri mai mici de boli cardiovasculare şi deces din toate cauzele”, a declarat autorul principal al studiului, doctor Xinyan Wang de la Academia de Ştiinţe Medicale din China. „Efectele favorabile pentru sănătate sunt cele mai semnificative în cazul ceaiului verde şi pentru persoanele care au consumat ceai în mod obişnuit, pe termen lung”, a precizat el.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Palatul Știrbei, situat pe Calea Victoriei 107, transformat în cel mai de lux mall din București, a intrat în spiritul sărbătorilor duminică seară, unde a avut loc un eveniment cu totul special.
Averea globală a miliardarilor a crescut în 2025. Aceștia încheie anul cu 15,8 trilioane de dolari, cea mai mare cifră înregistrată vreodată. Peste 190 de persoane s-au alăturat clubului miliardarilor din întreaga lume în 2025.
Suntem încântați de această colaborare în ediție limitată care combină tehnologia montană cu eleganța modernă — și reinventează articolele esențiale pentru iarnă.
A doua colaborare dintre Jacquemus și Moon Boot dezvăluie trei modele exclusive în care zăpada devine scenă, iar siluetele, personaje într-un vis la mare altitudine.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Louis Vuitton a prezentat Fantasmagory, cel mai recent parfum din colecția Les Extraits, care marchează o evoluție semnificativă în universul parfumurilor de lux.
Jean Paul Gaultier vine astăzi cu o creație ce depășește granițele convenționalului, un elixir incandescent care transformă orice femeie într-o zeiță modernă: Gaultier Divine Elixir.
Kering a lansat o nouă colecție de parfumuri pentru brandul italian de modă Bottega Veneta, numită Mezzanotte.
Céline Dion este starul campaniei pentru sărbători a brandului de cosmetice Charlotte Tilbury.
Balenciaga se pregătește de noi începuturi – pe 4 octombrie, designerul Pierpaolo Piccioli își va dezvălui colecția de debut în calitate de director de creație al casei de modă franceze.