Marile branduri au dictat deja tendințele la prezentările de modă din toamnă. Lasă-te inspirată de ele și integrează-le încă de acum în ținutele tale.
Bottega Veneta propune atât varianta cu baretă, cât și cea fără. Cele mai populare nuanțe vor fi cele neutre – alb, crem, bleu.
Și geanta Chanel cu lanțișor de umăr este deosebită
Sunt uimitoare și au un efect surprinzător.
Bottega Veneta a avut un așa succes, încât marii designeri n-au ezitat să reinterpreze modele de genți slouchy, pe care le vom întâlni peste tot în această primăvară.

Gențile XXL au revenit în forță în tendințe! și în 2020 vei beneficia de avantajul genților ultra-încăpătoare, printre cele mai practice modele.
După obsesia Bottega Veneta din vara trecută, era previzibilă revenirea în tendințe a genților plic, supradimensionate.
Sezonul acesta este dominat de clutch-ul moale propus de Bottega Veneta, care face deja furori în rândul influencerilor din lumea modei. Sunt realizate din piele moale, împletituri sau material textil și au un aspect mult mai relaxat decât clutch-urile clasice, rigide și cu forme bine definite.
Este una din cele mai apreciate alternative la alte modele clasice de genţi. Aşadar, dacă îţi doreşti o geantă atipică, dar totuşi cuminte şi uşor de purtat, „the bucket bag” este alegerea potrivită pentru tine.
Este cel mai popular model clasic, permițându-vă să cărați chiar și un laptop. Acest sezon propune opțiuni în diferite dimensiuni, nuanțe și finisaje.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.