Se dă startul noilor tendințe de manichiură! Uitați de unghiile maximaliste și futuriste care au dominat ultimii ani: nail art subestimat, nuanțe clasice și lungimi scurte revin în acest sezon. De la manichiura franțuzească discretă și șic la vișiniu profund în stilul Wednesday Addams, iată cele 5 tendințe de manichiură depistate pe rețelele de socializare, pe mâinile vedetelor și pe podiumurile defilărilor de modă ready-to-wear primăvara-vara 2023.
Apărută în anii 1970, manichiura franțuzească a căzut în uitare pentru o lungă perioadă de timp, înainte de a reapărea în 2019 într-o formă mai modernă. Este acum disponibilă într-o multitudine de versiuni, dar dacă există una care iese în evidență ca marele trend al anului 2023, este micro manichiura franțuzească. Folosim codurile clasice (baza roz pal/nud și vârfuri albe) dar pe unghiile scurte. Gata cu ghearele nesfârșite! Anul acesta, ne concentrăm pe practic mai degrabă decât pe estetică. Tendința a fost confirmată la show-urie de modă primăvară-vară 2023, în special Dior sau Simone Rocha, precum și în cifrele Pinterest, unde căutările pentru acest cuvânt cheie au crescut cu 235% între 2020 și 2022, promițând să explodeze anul acesta.
Ca în fiecare an, Pantone a dezvăluit în urmă cu câteva săptămâni culoarea pe care o vom vedea peste tot în 2023: este Viva Magenta, un roșu violet vibrant și îndrăzneț care își pune deja amprenta în colecțiile de modă. Tendința se vede și în sectorul manichiurii, diverse branduri de lacuri de unghii adoptând deja această nuanță.
În timp ce micro French este menită să fie rotunjită și naturală, unghiile stiletto se caracterizează printr-o formă lungă și ascuțită. Anul acesta, însa, le preferăm într-o variantă scurtă, cam ca niște gheare mici. Cu o creștere de 80% a căutărilor, această tendință, deja foarte populară pe rețelele de socializare și Pinterest, se impune ca un must-have al sezonului.
Avantajul nudului este că vine în diferite nuanțe și se adaptează tuturor tonurilor de piele. Acesta este motivul pentru care este obișnuit, în timpul prezentărilor de modă, ca modelele să aibă unghiile vopsite într-o culoare cât mai apropiată de cea a pielii. Un trend care nu este așa de nou, așadar, dar care a fost pe toate podiumurile ultimei Săptămâni a Modei, de la Valentino la Michael Kors.
Era de așteptat: după succesul seriei Wednesday de pe Netflix, tendințele de inspirație gotică sunt în plină ascensiune pe podiumuri! Deloc surprinzător, acest lucru se aplică și manichiurii. Hailey Bieber, de exemplu, s-a îndrăgostit deja de unghiile negre cu finisaj luminos. Dar atenție, unghiile gotice nu sunt neapărat negre ca la Versace; pot fi vișinii, așa cum se vede la Schiaparelli.
Ariana Grande este noul ambasador al brandușui Swarovski – dezvăluind o colaborare lansată cu campania emblematică Holidays 2024.
Andrei Șelaru, cunoscut drept Selly, locuiește cu chirie într-un apartament aflat în zona Băneasa, împreună cu iubita lui, Smaranda.
Există puține scenarii de vis pentru un sportiv de yachting decât o încercare pe mare a unei ambarcațiuni sportive italiene pe Lago Maggiore. Lacul păstrează un aer de cool discret.
Milionarul american Bradford Aaron Hill adoră România. Soțul Iasminei se dă în vânt după mâncarea românească, potrivit Click!. A învățat să o și gătească.
Hypercar-ul electric Lotus Evija X de 2011 CP a ieşit în decor la Goodwood din cauza unei probleme de software.
Pe lângă cariera în muzică, Sore deține propriul brand de haine de aproape 10 ani.
Ultima postare a Monicăi Gabor a stârnit o mulțime de reacții în rândul internauților. Toți internauții s-au grăbit să o felicite.
Lora și-a luat fanii prin surprindere, după ce a anunțat că a fost infectată cu virusul SARS-COV-2. Vedeta nu se aștepta să se mai poată îmbolnăvi de COVID.
Nadia Comăneci a prezentat un articol vestimentar, realizat de brandul de textile Zara, printr-un filmuleț postat pe pagina personală de Instagram. Cei mai înfocați fani ai fostei sportive pot achiziționa tricoul.
Andreea Sasu și Philipp Plein trec prin momente extraordinare! Românca a născut cel de-al patrulea copil al creatorului de modă, un băiețel perfect sănătos!
După o lungă absență, Bella Hadid își reia cariera de model apărând pentru prima dată într-o campanie Saint Laurent.
Delia nu este doar una dintre cele mai cunoscute și avute artiste din România, dar are și norocul de a-l avea alături pe soțul său, Răzvan Munteanu, care îi asigură o viață lipsită de orice stres financiar.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.