Întrucât Festivalul de Film de la Cannes începe marți, 16 mai, Paris Match a dedicat un articol la începutul lunii redeschiderii legendarului hotel Carlton, deschis în 1911. Palatul tocmai a fost renovat după doi ani de muncă și revista profită de ocazie pentru a reveni la secretele pe care coridoarele sale le-au adăpostit de mult timp. Și în special micile capricii ale vedetelor sunt dezvăluite.
Aflăm astfel că Nicole Kidman a comandat acolo într-o zi 40 de sticle de Evian, nu pentru a-și potoli setea în timpul Festivalului, ci pentru a-și clăti părul. O solicitare foarte specifică care se explică prin prezența calcarului și a clorului în apa de la robinet, elemente cunoscute că dăunează părului și irită scalpul.
Nicole Kidman nu este singura celebritate care folosește apa minerală pentru părul ei. Se spune că Madonna și Kim Bassinger au folosit de multă vreme brandul francez doar pentru părul lor blond. Un zvon pe care actrița din urmă l-a negat ulterior la televizor, după cum a raportat New York Times.
„Nu mi-am spălat niciodată părul cu apă Evian. Adică, nu știu cum poți face asta, cu excepția cazului în care tragi toate acele sticle în baie.”, a declarat Kim Bassinger. Suficient pentru a-i asigura lui Evian o reputație premium în Statele Unite, în ciuda tuturor lucrurilor. Demi Moore ar fi, de asemenea, obișnuită să-și clătească părul cu această apă.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.