Întrucât Festivalul de Film de la Cannes începe marți, 16 mai, Paris Match a dedicat un articol la începutul lunii redeschiderii legendarului hotel Carlton, deschis în 1911. Palatul tocmai a fost renovat după doi ani de muncă și revista profită de ocazie pentru a reveni la secretele pe care coridoarele sale le-au adăpostit de mult timp. Și în special micile capricii ale vedetelor sunt dezvăluite.
Aflăm astfel că Nicole Kidman a comandat acolo într-o zi 40 de sticle de Evian, nu pentru a-și potoli setea în timpul Festivalului, ci pentru a-și clăti părul. O solicitare foarte specifică care se explică prin prezența calcarului și a clorului în apa de la robinet, elemente cunoscute că dăunează părului și irită scalpul.
Nicole Kidman nu este singura celebritate care folosește apa minerală pentru părul ei. Se spune că Madonna și Kim Bassinger au folosit de multă vreme brandul francez doar pentru părul lor blond. Un zvon pe care actrița din urmă l-a negat ulterior la televizor, după cum a raportat New York Times.
„Nu mi-am spălat niciodată părul cu apă Evian. Adică, nu știu cum poți face asta, cu excepția cazului în care tragi toate acele sticle în baie.”, a declarat Kim Bassinger. Suficient pentru a-i asigura lui Evian o reputație premium în Statele Unite, în ciuda tuturor lucrurilor. Demi Moore ar fi, de asemenea, obișnuită să-și clătească părul cu această apă.
La 40 de ani, designerul nord-irlandez preia conducerea Dior Homme și își va dezvălui prima colecție în luna iunie.
Nicoleta Luciu a dispărut de pe micile ecrane după o scurtă reîntoarcere în showbiz. Însă fosta Miss România nu exclude o revenire.
Demi Moore a fost inclusă în prestigiosul top TIME 100 al celor mai influenți oameni din lume. Reacția ei sinceră și emoționantă a cucerit fanii din întreaga lume.
Șase creații în ediție limitată reinventează cu îndrăzneală iconicul Knuckle Clutch.
Designerul olandez calcă pe urmele erei colaborative și promite o gură de aer proaspătă radicală și îndrăzneață.
John Travolta, omagiu emoționant pentru fiul său Jett, la 33 de ani de la naștere
Mick Jagger și Melanie Hamrick sunt logodiți: „Suntem fericiți așa cum suntem”
”A MINECRAFT MOVIE” DOMINĂ BOX-OFFICE-UL CU ÎNCASĂRI DE 80 DE MILIOANE DE DOLARI ÎN AL DOILEA WEEKEND
Prada achiziționează Versace pentru 1,25 miliarde de euro: O mișcare strategică pe piața globală a luxului
Secretul formelor impecabile ale Melaniei Trump: Dieta și rutina de fitness
Regele Charles și regina Camilla, în vizită de stat în Italia: primul discurs al unui monarh britanic în Parlamentul italian
Exfolierea scalpului este un pas cheie în menținerea părului sănătos.
“Ești mai frumoasă decât crezi” - campania GRAL Medical & OncoFort și P.A.D.I.R. a ajuns la ediția a III-a
Industria cosmetică din Asia a devenit un reper global datorită tendințelor inovatoare, ingredientelor tradiționale și tehnologiilor de ultimă oră.
Jimmy Choo, îndrăgitul brand de modă și casă de parfumuri, introduce o nouă componentă îndrăzneață în colecția sa cu cel mai recent parfum al său, „I Want Choo Le Parfum”.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Bottega Veneta a lansat o colecție de cinci parfumuri inspirate de Veneția, orașul de origine al brandului. Aceasta este prima lansare de parfum a labelului italian sub direcția lui Matthieu Blazy, director de creație al casei de modă italiene.