1800 Tequila și artistul floral Mr. Flower Fantastic au colaborat la un nou decantor în formă de adidași de baschet – un moment perfect, având în vedere că NBA All-Star Weekend a avut loc în acest weekend în San Francisco.
1800 este o marcă de tequila care face parte din familia Jose Cuervo și aparține familiei Beckmann, care operează Becle și Proximo Spirits, compania care controlează Cuervo și alte mărci precum tequila Gran Coramino a lui Kevin Hart. Selecția de bază este formată dintr-un blanco și o serie de sortimente maturate, inclusiv Milenio, care este păstrată în butoaie Cogac și un anejo Cristalino care a fost filtrat pentru a elimina culoarea (aceasta este tequila care se află în această nouă sticlă). Pentru cei interesați, la distileria Cuervo se utilizează un difuzor pentru anumite produse (un utilaj modern utilizat pentru a extrage zahărul din agave folosind apă la presiune ridicată și substanțe chimice în locul metodelor tradiționale), iar aditivii joacă cu siguranță un rol în diversele sortimente sub diferite denumiri.
Artistul din New York Mr. Flower Fantastic nu este străin de lumea adidașilor, colaborând deja cu branduri precum Nike. Acest nou decantor, potrivit artistului, nu a fost inspirat doar de încălțăminte, ci și de designul geometric al sticlelor din anii 1800 și de forma naturală a plantelor de agave.
Noua colaborare a fost lansată la sfârșitul săptămânii trecute la instalația 1800 Cristalino Court în timpul All-Star Weekend, un eveniment numai pe bază de invitație, unde oaspeții au putut să vadă arta, noul decantor și să bea câteva margarita 1800 Cristalino. Mr. Flower Fantastic x 1800 tequila Sneaker Decanter se lansează oficial pe 18 februarie și va fi disponibil pentru prețul de 225 de dolari.
Casă de modă Mugler l-a numit pe designerul Miguel Castro Freitas director de creație, urmându-i astfel lui Casey Cadwallader.
Zoë Kravitz este starul celei mai noi campanii a casei de bijuterie Jessica McCormack, denumită „Rush Hour”.
Începe a doua ediție a Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week – evenimentul de anvergură internațională din România
Cea mai recentă colaborare a lui Richard Mille cu Ferrari este un ceas tourbillon cu o mișcare cronograf fantastic de complicată în fracțiune de secundă.
Jack McCollough și Lazaro Hernandez de la Proenza Schouler vor prelua conducerea creativă a casei Loewe, deținută de LVMH.
Cincoro Tequila și AC Milan au prezentat o sticlă ultra-exclusivă în ediție limitată pentru a marca cea de-a 125-a aniversare a clubului de fotbal, într-o colaborare de referință care îmbină băuturile spirtoase de lux și moștenirea sportivă.
Brandul francez Jacquemus aniversează 15 ani de existență cu o colecție specială.
Antonia a vorbit despre îmbunătățirile pe care și le-a făcut la nivelul corpului.
Donatella Versace a anunțat în urmă cu o săptămână că se retrage din rolul de director de creație al brandului ce îi poartă numele de familie.
Cristi Borcea și soția sa, Valentina Pelinel, acordă o mare atenție sănătății și felului în care arată, lucru ce a fost confirmat inclusiv de model.
Reinaldo Herrera, personalitate influentă în lumea modei și a înaltei societăți internaționale, s-a stins din viață la vârsta de 91 de ani, marți, la reședința sa din Manhattan.
Lamborghini schimbă vitezele cu roți de pregătire pentru juniori prin parteneriatul cu marca britanică Silver Cross pentru a crea căruciorul Reef AL Arancio. Vorbim de un model în ediție limitată conceput pentru părinții care doresc ca micuții lor să călătorească cu stil.
Lamborghini schimbă vitezele cu roți de pregătire pentru juniori prin parteneriatul cu marca britanică Silver Cross pentru a crea căruciorul Reef AL Arancio. Vorbim de un model în ediție limitată conceput pentru părinții care doresc ca micuții lor să călătorească cu stil.
Colecția specială sărbătorește cea de-a 75-a aniversare a F1.
Motocicleta Harley-Davidson CVO Road Glide RR are un preț de 110.000 de dolari și vor fi construite doar 131 din modelul ultra-exclusiv.
Disneyland Paris a anunțat viitoarea lansare a La Forêt Secrète, un nou restaurant fine dining condus de bucătarul Jean Imbert, distins cu stele Michelin, care și-a deschis porțile pe 7 martie 2025, la hotelul Disneyland recent renovat.
Producătorul francez de șampanie Moët & Chandon a colaborat cu Pharrell Williams pentru o colecție în ediție limitată care are ca scop transformarea sărbătoririi zilei de naștere.
Inspirat de legendarul Aston Martin DBR1, care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1959, acest model open-top reprezintă un tribut adus moștenirii competiționale a mărcii. Exemplar unic în România, mașina expusă la Țiriac Collection este numărul 61 din seria limitată de doar 88 de unități produse.