Îl poți consuma în orice moment al zilei și sub orice formă. Experții în sănătate recomandă consumul de ouă zilnic, deoarece aduce multe beneficii pentru sănătate.
Există două tipuri comune de ouă – albe și maro. Unii oameni preferă ouăle maro, deoarece consideră că acestea sunt organice și, de asemenea, din cauza noțiunii comune că varianta maro a oricărui aliment este mai sănătoasă: orez brun, zahăr brun, pâine neagră. Dar nu este cazul tuturor alimentelor. Cât despre ouăle albe, oamenii le aleg deoarece sunt mai accesibile, mai ieftine și au un gust mai bun.
Dar care e mai sănătos și care sunt diferențele între el? Specialiștii au un răspuns la această dilemă.
Culoare
Pentru cei care nu știu, ouăle albe sunt ouate de găini cu pene albe, cele maro de găini cu pene roșcate sau negre.
Mărime
O altă diferență este dimensiunea, cele maro sunt puțin mai mari.
Gust
După cum am menționat, ambele tipuri au un gust diferit, deoarece găinile cu pene roșcate și negre sunt hrănite cu altceva față de cele cu pene albe.
Disponibilitate
Ouăle albe sunt ușor disponibile pe piață, deoarece creșterea și creșterea găinilor cu pene albe este mai ieftină în comparație cu omoloagele lor roșcate sau negre. Pe de altă parte, cele din urmă mănâncă mai mult și costurile de întreținere sunt mai mari.
Din punct de vedere nutrițional
Există o mică diferență. Ouăle au mai mulți acizi grași omega-3, dar diferența este aproape insesizabilă. Având în vedere caloriile, proteinele și colesterolul, ambele tipuri de ouă au un profil similar. Deci, da, oul maro e mai sănătos din punct de vedere nutrițional. Dar în loc să verificați culoarea ouălor, ar trebui întâi să verificați cum sunt crescute găinile de la care provin ouăle.
După două decenii la cârma Casei pe care au fondat-o, mințile creative din spatele Proenza Schouler își anunță plecarea. O tranziție care marchează sfârșitul unei ere, dar și zorii noilor oportunități.
Flora Năstase, cunoscută ca “Regina Blănurilor”, a deținut, la un moment dat, un adevărat imperiu. A muncit pe brânci pentru a strânge bani și a creat haine de blană încă din comunism.
Casa de modă Christian Lacroix a fost cumpărată de compania spaniolă STL, extinzându-și astfel portofoliul în industria modei de lux.
Brandul Y/Project a anunțat că își încetează oficial activitatea. „După 14 ani fructuoși, Y/Project a luat decizia dificilă de a își suspenda operarea”, spune statementul publicat de casa de modă pariziană pe site-ul lor și pe canalele de social media.
Rolls-Royce a contabilizat investiții de peste 300 de milioane de lire sterline pentru Home of Rolls-Royce la Goodwood.
Industria cosmetică din Asia a devenit un reper global datorită tendințelor inovatoare, ingredientelor tradiționale și tehnologiilor de ultimă oră.
Originalul brand de design MÜÜSKA, cu sediul în Ungaria, a lansat Millions & Billions, o colecție luxoasă de tapet, perne decorative și fotolii.
Războiul ascuns dintre Mihaela Rădulescu și Teo Trandafir a ieșit la iveală cu jigniri și săgeți usturătoare între cele două vedete.
Pentru a onora câștigătorii și prezentatorii de la cea de-a 82-a ediție a Globurilor de Aur, publicația Robb Report a organizat cea mai luxoasă geantă cadou din lume, cu peste 25 de produse și experiențe în valoare totală de 1 milion de dolari, dublând valoarea de anul trecut.
Când este greșit, se poate anula. Dar când este excelent, trebuie să refaci.
De sărbători, Schiaparelli dezvăluie o colecție-capsulă în ediție limitată, care sărbătorește eleganța de seară cu creații îndrăznețe, couture.
După cinci ani de absență, Simon Porte Jacquemus revine în calendarul oficial al Săptămânii Modei masculine de la Paris. Un eveniment așteptat cu nerăbdare de lumea modei.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Bottega Veneta a lansat o colecție de cinci parfumuri inspirate de Veneția, orașul de origine al brandului. Aceasta este prima lansare de parfum a labelului italian sub direcția lui Matthieu Blazy, director de creație al casei de modă italiene.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.